Thursday, January 22, 2009

情場推銷員

生平最怕個種初相識便展開強烈攻勢的男人.

自細亞媽教落,唔好隨便接受陌生人的禮物/好意.呢條教誨,洗腦都洗唔走.所以當有個唔識嘅男人對我獻殷勤,例如送禮物,講甜言蜜語,管接送等等,我一概會當面拒絕.

總覺得一個急於討好嘅男人,本質上同一個係Hard Sell 嘅銷售員係無完全分別.佢所獻嘅殷勤,就等於"比個discount你",或"送幾個Sample比你"呢類引你落答嘅甜頭.

目的只得一個,就係要你Buy. 當任務完成,佢當然係Serve下一個客喇.

就好似你無啦啦入連根拔行下,經唔起Sales姐姐遊說,買左對唔肯定鍾唔鍾意嘅鞋,比完錢伶住袋野,你會唔會走去鬧個Sales姐姐 "喂你賣完野就唔理我?不如我地傾下心事啦?"

好喇,返到屋企後悔啦.想退貨,最多咪比你換款.放返係男人身上,就係換個方式去相處.做情人唔得,咪做朋友.做朋友都唔得,咪做陌生人囉.

但一定無得回水囉!

And then what!? Money spent & u get stuck with a pair of shoes that you may never wear.

Ok,有人會話"男仔追女仔,黎黎去去咪係約下佢,tum下佢,送下野比佢,係咁上下架喇."

但呢個男人,我唔識架窩!當然,點樣界定"識唔識一個人",唔同人有唔同準則.但係我嘅世界,知一個人姓乜名乜做乜電話號碼幾號,絕對唔代表我識呢個人.

He's just an acquaintance!

唔識,唔代表唔可以識.但點去認識一個人,又係另外一回事.

咁大聲話唔隨便接受男人殷勤,唔係扮清高 (好明顯我唔係喇 =p ).我只係相信,兩個陌生人開始去認識對方,一定要建立在公平基礎之上.

當你收得對方殷勤,潛意式便會先入為主覺得呢個人"好".

但可唔可以代表佢真係一個好人呢?
好人,又等唔等於係適合自己嘅對象?

==================
唉,我已經講得好明.咁都唔明,我無計.再講明d,我驚有人會追殺我.
==================
又又,我想開個"情場寶藥黨"系列,你地有無興趣睇架?

10 comments:

卡臣 said...

>>連根拔
==>笑死我!!

>>情場寶藥黨<--極想睇

Hana said...

>情場寶藥黨

好想睇好想睇!快啲開快啲開!

又:你咁哂命法好快又似我咁俾人功擊格了

哈哈!

Bungy-Zoe said...

"情場寶藥黨"系列 <<正!

「呢個人」對自己好,同佢係唔係一個「好人」係兩回事……

「好人」未必=Mr. Right

我好鐘意d 「衰人」架喎=.=" 你係「好人」呀?咦?咁咪唔岩我囉……

吻k said...

>>連根拔
==>笑死我!! (x2!)

Betty said...

我都系响吃饭应该点比钱的问题卡住了, 尤其是初相识的男仔.

有些人说初相识约会应该AA, 有些人说就算拍左拖都应该完全AA, 有些人说如果初相识的男仔不请你就是对你毫无意思, 有些人说如果男仔请你你不愿意比人请就是不给他面子.

我个人是倾向AA, 但我觉得拿出银包又收返好肉酸, 不知如何是好.

Anonymous said...

如果你都認為佢係「寶藥黨」, 你仲幫佢講說話?

唔明.

C+ said...

RE: 卡Sir
釘橋,我會寫好呢篇稿!

RE: Hana
呵,Love thy enemies!多d黎密d手!

錫啖先.

RE: Zoe
本來想話你同我爭,但想想下,呢個世界咁多衰人,我地一齊向佢地跑過去啦!

RE: 小瓶子
唔,呢樣野我想寫好耐 (我會架,信我!) 有時要視乎情況.但總括黎講,我一定會Offer AA,如果佢話唔洗o既,我會Offer 請飲野.

等.我.呀!

RE:Anon
假如你認為我呢篇野係幫佢講說話,我真是無話可說了.

有時間,唔好睇我個Blog,睇多d警訊啦.(真心話,唔係寸你.)

Unreality 泡影 said...

>生平最怕個種初相識便展開強烈攻勢的男人.

好奇一問:
如果妳一開始對呢個男人有不錯的好感呢?



甜言蜜語只有對有好感的人有效.... 沒好感的人說甜言蜜語只會產生反感...

不過情場世界很多人都在玩猜心遊戲.. 很多時沒法知對方對自己有沒有好感... 好像第一個承認對對方有好感就在形勢上輸了似的.

於是有些人就在未知對方是否對自己有好感之前已經橫衝直撞起來, 結果反而由沒好感變成反感

C+ said...

RE: UNREALITY

>>如果妳一開始對呢個男人有不錯的好感呢?

我成日覺得個d所謂甜言蜜語,其實咪即係Firlt. 如果我對佢有好感,就梗係Firlt返轉頭啦!有來有往先可以Go Ahead家嘛.

但同一時間,Firlt 時講o既每一句說話,聽得有幾霖都好,你當係玩笑好喇.

千.祈.唔.好.信

Everything is a lie until it's proven to be a fact.

又,真係好o既男仔先唔會口花花係到吊你癮喇.Action speaks louder than words. =)

Anonymous said...

情場寶藥黨, that sounds interesting and we are waiting. 連根拔is an amazingly hilarious turn-of-phrase. Keep it up.

 
Clicky Web Analytics