Friday, January 30, 2009

關於仆街

新正頭仆街,哥們忍唔住問 "講真,仆街係咪已經成為你嘅興趣?"

仆街,算唔上係興趣.我絕唔會抽起條筋 "咦,好耐無仆過喇窩,今日仆下街先得!" 但我的而且確比其他人仆多好多街,呢樣我認.

以單一事件去檢討今次仆街,我錯在自以為熟悉地勢,估計錯誤.但翻查歷年仆街原因,有時因為心急,有時心不在焉,但更多時係真係無啦啦一冼腳就達左係度.

尤其我通常都係最清醒同著平底鞋時先仆.飲左酒或著住高踭鞋,有危機感,反而越唔會仆.但如果連著平底鞋時都要步步為營,我寧願耐唔耐仆次街,總好過每日要擔心 "仆街的可能性".

以前仆街,無論有無人望到,第一反應總係覺得自己好樣衰,想盡快企起身同行開.到左今日,我已經唔在乎樣唔樣衰,只會同自己檢查傷勢,確定唔駛call白車先起身.

唔仆都仆左,與其強顏歡笑,不如寬容面對.最緊要人無事嗟.

當我停止抗拒仆街,反而開始想學識點去面對.例如研究下要點仆先可以減輕傷勢,又或者檢討下仆街原因.例如今次,手腕落地個下,我已經知道卸錯力,然後感覺到手肘同膊頭拉親.我好自然同自己講,下次再咁仆法,一定一定要用手臂落地.

咁,唔單止可以慳返六七百蚊醫藥費,仲唔駛痛幾日,唔洗晒時間覆幾次診.Damage control & minimize lost, BABY!

其實當我唔再怕仆街,唔再介意人地點睇我仆街,又願意學習仆街,算唔算已經接受到仆街係生活嘅一部份呢?假如難免一仆,咁起碼都要越仆越好,先至對得住自己.

唔好係同一位置仆兩次,係我對自己唯一要求.畢竟係實實在在用血淚換返黎嘅經驗.

痛,起碼要痛得值得.
坦白講,今次知自己衰乜,我當進步左架喇.但真相係點,都係要等下次再仆先知道囉.

雖說仆街是禍,但要因禍得福亦唔係咁難...

例如,你可以借呢個機會,去嗲下想嗲,但平時唔敢嗲嘅人.

或者,你發現自己比想像中幸福,因為不單止有人由你撒嬌,仲會呵返你,兼陪你睇醫生.

又或者,已經好耐無意中人的你,突然係仆完街之際,出奇地想打比一個人.

If life gives u a lemon, don't make lemonade.
Have it over tequila shots instead. =)

17 comments:

Anonymous said...

哩句最正,無得頂!
"唔仆都仆左,與其強顏歡笑,不如寬容面對.最緊要人無事嗟."

卡臣 said...

仆得好
仆出人生道理!

Betty said...

如果穿平底鞋都仆街....

有无检讨一下平底鞋的鞋底磨蝕变的很滑呢?

最好买新鞋的时候, 找个鞋匠加块鞋底, 这样可以防滑.

以前我都因为穿错木底鞋经常仆街哦.

Anonymous said...

我想講,我都係成日仆的。

我都唔明點解會係咁,原因不明。小則仆下樓梯拿拿聲起返身,大則流血扭傷睇跌打。

有次試過仆到膝頭手爭都爆哂缸流哂血(仲要好耐都唔止血),後來仲發現其他身體部份原來都有擦損流血(例如我條腰啦下)(ok 因為我係大字型咁仆囉),好離譜。而最離譜既係當日我身穿輕便短褲converce(如果著拖鞋或高踭鞋我就抵死啦),而且地面乾淨完全無落雨無阻礙物。打後一星期我都要敷住紗布貼滿膠布做人,我同人講我比人打成咁居然都有人信囉!

有熟我經常四圍仆的朋友曾質疑,究竟係咪我身體機能上/腳骨出現左問題,所以成日仆呢?痴線啦,我無問題架,可能個人粗心,行路唔帶眼囉。(阿媽成日咁講)

所以見你寫呢篇blog異常有共鳴(比個5我啦!),情不自禁留左長長長篇言添,哈。

sheungyee said...

忍不住想分享我最經典的一次仆街。
年多前,我跌倒在Tate Modern門口個條隙縫度...因為我剛提完款,眼裡只看到手上的現金...
事情發生時現場竟然無人笑,大概是呆哂,我只覺突然間矮了一截,猶在不明白發生何事,護衛加行人急急著我從隙縫中秤起。本人速速逃離現場,入洗手間,才覺痛,原來見紅,當時超凍勁乾燥,可以想像被石頭磨走一層皮的恐怖感。事後,我還裝無事了一天,免得同遊的人擔心。其實是整件事是太糗囉。攪咩呢我?performing art?
那條隙縫已換了第二件art嘞。
未曾到那一遊的人可參考這裡:http://www.tate.org.uk/modern/exhibitions/dorissalcedo/default.shtm
疤痕猶在復原中!

我研究過,大概是腳生得小所以常常失平衡?(本人是5號) C+穿幾號鞋的?

真係give me 5呀瑩瑩。

C+ said...

RE: Anon
Thanks! =)

RE: 卡Sir
咁我駛唔駛仆多d呢?

RE: 小瓶子
謝過!等我研究下d平底鞋先!

RE: 孖瑩
我都係由細仆到大,我有好認真咁考慮過係咪我平衡有問題先成日仆?好人好姐點解成日仆街...

YAY!! 同是天涯仆街人...(High 5)
出街睇路呀!

RE:SHEUNGYEE
哇,我讀都feel到超痛...起埋雞皮...希望無疤痕啦!

話時話,你呢仆,好荷里活呀!扶起你果個護衛係咪Ewan McGregor 黎架其實?

又,我著38號鞋架播,會唔會係太大腳呢?
===============
果然係一仆百應呀!

Anonymous said...

好犀利!你真係好風趣!

JC said...

我都想分享下:

有一年去完西藏由深圳機場搭大巴夜晚返香港, 揹住個有我一半高既大背包, well, 本住港燦要快既精神, 諗住一個箭步走去"e道"過關, 點知行行下一個升起之後大字形仆左係個地道...個陣都唔識痛, 拿拿聲爬起身扮冇事急步走...上到車一睇成個膝頭紅哂, 準備出血囉.....

C+ said...

Aiya! 你個Backpack 有冇15kg? 唔駛睇醫生真係好.好.彩!

又,無人埋黎扶你,好冷血耶!

C+ said...

RE: GWEN
多謝你比面花時間睇先真!=)

JC said...

C+:

我諗over 15 kg 囉...我諗當時我個仆速太+走得快, 冇人扶到我呢....

Morca said...

呵呵~
又有藉口打電話囉~

C+ said...

RE: MORCA
耶耶~~ 咪踢爆喇 =p

anf said...

不如做定保護, 戴個護膝pad~

C+ said...

Anf, no pain, no gain =p

Anonymous said...

你的經歷,可以著一本《如可樂觀面對仆街》。

C+ said...

哈哈,笑一笑,世界更美妙嘛!

 
Clicky Web Analytics