Thursday, January 22, 2009

DLS

今日先大大聲話"自己受唔住咀頭,入錯貨係無水回”,原來係我錯.

我只可以講,以後揀男人,記住記住千祇要揀一個SHK

JUST IGNORE MY PREVIOUS POST ALRIGHT!?!?!?

* * *
收到電郵,又比朋友仔追問我今年係咪真係著草,係o既就開始幫我安排.

點.答.好.呢

上年十月,我由好想即刻走,變成 "走,走得去邊?走得一世?如果最後都係會返黎,咁不如唔好走喇."

但呢幾個月,教改/全面禁煙/淫審/跨境禁毒/Domestic Violence/行會委任等,膠港已經膠到一個令人窒息o既地步.

今日再睇埋呢個基本法短片製作比賽公開組冠軍,我呢個不學無術o既小女子,又再次認真地計劃著草.

* * *

睇電視見到班神昆感性地講大義凜然o既歪理,我真係好想x嘔.

淫褻及不雅,根本就係我生活!所以我一定會做d野.

新年假期,我會同哥兒旺財再Brainstrom 下一個佢06年已經做過o既Project,睇下有無空間Modify, Relaunch為反對網絡廿三條o既項目.

點解要提呢?因為無論傾成點,我都會全裸上陣!呵呵!
* * *
對唔住,真係好慶.但再慶,都比不上痛心o既難過.

6 comments:

黑人 said...

香港越來越唔適合人住,有得揀就好快d走

d前輩越來越無common sense
d後輩已經被洗晒腦,覺得毛主席是偉大領袖,泛民是反中亂港,大家應該聽政府話

十年後,無論d前輩未退休,抑或d後輩開始上位都好,香港都無乜運行,早走早著

卡臣 said...

>>我都會全裸上陣!呵呵!
堅唔堅先?

Betty said...

>>> 以後揀男人,記住記住千祇要揀一個SHK

我之前揀了嗰HSBC....结果, 插水插到阿妈都唔认得, 最后种变0左做中信泰富.


>>> 淫褻及不雅,根本就係我生活!所以我一定會做d野.

绝对支持.

>>> 點解要提呢?因為無論傾成點,我都會全裸上陣!呵呵!

甘一定要睇啦. 到时候比嗰LINK唔该.

C+ said...

RE: 黑人
絕對同意,但我又懷疑走係咪唯一方法.畢竟呢一個係我最愛o既城市...

RE: 卡臣
堅過石堅!=p 都唔係第一次啦,我幅1:1 full frontal 係 fringe 已經展出過.. 哈 =)

RE: 小瓶子
唔好灰心!希望在明天!

影得nude,梗係不記名啦.睇到o既,唔會知我係邊個.知我係邊個,又未必睇到先好玩家嘛. =p

Ron Lau said...

剛剛路過你個博,一路睇,認真句句到肉到插唔到嘴,睇得勁興奮(認真)。

但睇見呢個基本法短片製作公開組冠軍,都真係忍唔住要講句 DLS. 我頂.......

C+ said...

Hi Ron, 我痴女說夢話,你地肯花時間捧場,我興奮過你地九十幾倍!

又,我想話,基本法短片冠軍其實好勵志.起碼我已經執返部dv出黎,重新學習短片製作...

哼,下次我出手,幾時到佢贏?哈哈哈哈哈哈哈哈哈

 
Clicky Web Analytics