Thursday, January 15, 2009

爆粗時間

ADDED 1834 - 當連尊貴曾特首係立法會都講「唔想同湯家驊狗噏辯論...」,我突然原諒左呢幾位工友! 

====================
頭先同兩條狗行街,行到文武廟個頭,順路買個外賣.拖著狗企係門口等緊星州米時,三名工友坐低係我隔離張檯.

侍應哥哥 "食咩呀?"
工友甲 "唔,整個雜交喇!"
侍應 "下?"
工友甲開始提高聲浪 "雜交呀,你唔明呀?我要雜交易!"
侍應哥哥 "咁你要咩汁?”
工友甲瞄下我,再同侍應哥哥好大聲咁講 "仲駛問?梗.係.西.汁.啦."

跟住三個工友一齊衰衰格地騎騎笑.

侍應哥哥 "下?西汁?無窩!要黑椒汁好無?”
工友甲又望下我 "吊,無西汁點o更呀?咁我要黑丟雞胸易,記住多.汁.呀.”

呢個時候,我已經拖住兩隻狗行開左,但佢地兩條狗繩又打晒Kick,我唯有烏低身解返開,無想過我個屁股會係正正對住佢地.

工友乙 "咦以,睇黎菠蘿油都幾好食窩.老友,同我整個伶走等我因間慢.慢.嘆."
侍應哥哥 "我地無賣架窩..."

===========
我絕對唔係個種怕怕醜醜o既女仔,出去玩,都試過有人走埋黎講句 "Nice ass" or "Wow look at ur boobs" 呢類野,但我會take it as compliment,亦唔會覺佢有乜不軌企圖.

不過就真係好討厭呢挺語帶相關o既"調戲",你直直接接係我面前講,我仲有權兜口兜面猩你.你似是而非咁騷擾我,我就連爆你粗o既機會都無,淨係可以避開.但我今次忍左,佢下次又會令其他女仔難受,直至幾時?

有人衝去佢面前指住佢個鼻叫佢收聲囉.

好痛恨自己辜息呢d行為,尤其細個係KCR比人非禮過,果時得十四歲,驚到唔知點算,淨係想落車離開.由九龍塘入大圍,雖然係一個站o既時間,但個種難受,係一生o既烙印.

到而家我都極後悔無大聲叫唔好,舉發呢個無恥之徒,令佢有機會再傷害其他女子.

亦係個件事之後,令我唔鍾意搭未必有位坐/逼人o既交通工具.

個樣都唔緊要,最慘係攪到我好怕同人有肢體上o既接觸 - 隔住衫OK,但當我d肉會直接掂到其他人o既肉,我o既本能反應就係一搥窩埋去.曾經試過夏天係Insomia玩,勁逼人,我著件背心,一路穿過舞池就係咁Hi到其他人o既肉同汗,到行到入去見到d 朋友仔時已經透唔到氣,要即刻衝返出門口.

And that was the very first panic attack in my life.

還好我呢個病好公平,無性別岐視,女仔掂我,我都會想照窩埋去.之前同張家小姐去曼谷,行行下街佢無情情走埋黎"矯"住我,要知道大家都係著住背心,又出完汗"chi lup lup",雖然忍得住手無第一時間一搥窩埋去,亦好努力地試下接唔接受到,但五分鐘之後,我真係周身唔自然,唯有同張小姐講

"你知我有幾愛你架,咁你可唔可以就我一次,唔好矯住我行??"

唉... 我呢期仲唔係犯.小.人!?

8 comments:

卡臣 said...

嘩!這班工友們把口咁下流?
唔怪得做一世工友啦!

C+ said...

頭先Proof Reading 時,突然覺得呢d對白真係作都作唔出,客觀地睇,其實佢地都幾creative,轉數又快...

話唔埋係高人黎!

中產管數男 said...

你同佢講,個菠蘿油有"病毒"架,食X死你...

haha

Bungy-Zoe said...

怒睥有冇用?

我諗我聽到我會咁樣做。眼神的「非禮」我已經會睥返佢轉頭……

起碼,我宣示左我不滿先。

不過,連特首0個句都係咁…

唉。

Anonymous said...

Well, they don't know how to respect others and they don't get respect from others as well.

The world of uneducated can see so little. don't mind them la.

The more you look at them, the more 得戚they are.

C+ said...

RE: Audi & Zoe
我覺得比Attention呢種人,就正正係中左佢地計.唉,我真係好想問佢地,如果有人咁同佢老婆/女講野,佢地會點!?

RE: Gwen
Totally agree with you! 唯有當自己時運低啦!

Anonymous said...

when i was in junior form, i also had similar exp. like u in MTR...
so scary at that time...
dunno how to react...
so when i take MTR now, I am very alert to those men, esp those hands are around my hips ><

C+ said...

RE: chinghoi

POOR THING! If i have to take MTR i always, always had my butt lean against the "walls" and have my arms wrapper infront of my boobs to protect myself.

Hope you are not too traumatized by that experience. *hug*

 
Clicky Web Analytics