Tuesday, February 24, 2009

想要幾成熟?

近幾星期,不寫文那天,混身不妥.思前後想,發現中了博毒.癡女說夢話當然暢快,但你們留下的片言只語,才是令我上癮的主因.而我也開始持熟賣熟,連找裙子上街這等瑣事也鋪張地發篇文.

親愛的,如此下去,我大概會連今天便便了沒有,也向大家報告一番.也許你們會好.喜.歡.看,但做人,要學拿起,更要學放下.

學懂收放自如,才能肆意的遊戲人間.

在今日的市況下,還有機會讓俗務纏身,人再懶散,也得珍惜把握.不然上天大概會先以雷劈之,再要我餘生瞓街拾荒. 這麼大一個人,時間,總能夠安排.沒有時間做一件事情,不過因為未夠想做.所以總括黎講,我只係

想偷懶!

可我這人實在貪玩.自己偷懶,也以麻煩他人為樂.本打算找幾位朋友仔現身說法,談談我一蘿子的仆街事,給他們一個機會,証實同我做朋友,有幾難受,而他們,又是如何的偉大.

但思前想後,還是不夠好玩.那不如請來三位人兄,全熟,唔熟再加一個半生不熟,試試能否撞出刺激的對比!

未來一星期,本博將由以下三位猛男代C+執筆

Bloody Rare 之 C+2D
打頭陣的,有破例出關的鬼才卡臣,他特地重讀所有C+文字,再加上「疑似專訪」中的對答,先Feel後解再整合,嘗試複製出「疑似C+」.

Medium Rare之露三點
第二捧由博客「禮服蒙面俠」接力,內文節錄自我倆的對談.他是我開博至今,唯一先從文字認識,繼而會面的博友.堅持以化名出現,據他說,是擔心人身安全...

Well Done之C+自白
壓軸登場,是親如哥哥的好友D!相識十載,絕對有資格講句「睇住我大,睇住我壞」.又,到底佢會否重提「裙下亡魂」一事呢? 安排到的話,此文出街前或會加插小玩意. 好友D榮升老嗲,改由C+親手收拾爛攤子,自道愛情麵包所帶出的聯想.

希望大家多多捧場,支持一下C+小實驗之餘,也支持一下三位滿腔熱血,出手相助的猛男!

26 comments:

篤篤篤撐 said...

clap clap clap clap clap clap clap clap clap clap clap clap clap clap clap clap....

點解全部都係仔 ?

C+ said...

因為...我.無.女.仔.朋.友!嘿嘿~

唉,本來我想留一著!反應好的話,下次偷懶可以原個Idea duplicate 做個女版 Version嘛!

家下比你咁問一問,我唯有又諗過第二樣野玩啦...

Hana said...

嗯,我唔係女仔,係女人。

Bungy-Zoe said...

一切隨你歡喜~
反正,我就是喜歡成日蒲呢度。XD
你愛怎樣就怎樣啦~

聽到你咁講...
有點啟發@@"

黑人 said...

掌聲鼓勵!

支持支持!

Unreality 泡影 said...

親愛的,妳今天便便了沒有,請向大家報告一番.因為我們會好.喜.歡.看!

但其實呢,我們喜歡看的不是事件的表面,而在於妳的思想,在於妳對不同事情的看法、內心掙扎痛苦、與及指出別人慣常行為的荒誕

妳的blog文談便便,一定會附送妳的思想評論,例如便便時看書會否弄污書本、廁紙向入還是向出好,愛人在旁能否順利便出……等等等等

C+ said...

娜姐,你點知你係我首席女博友?耶,人地gut起條尾,你就知我想點,以後好難Surprise你呀耶耶~

* * *
Zoe,睇到你咁講,感動!釘橋你,你知我唔鍾意比d野停低,係我吞pop時,我會Make sure 呢度有Happenings撐下場!

攬攬先

C+ said...

黑人,多謝鼓勵!希望你睇晒三篇後,反應都仲係咁熱烈啦!

* * *
泡影,午餐吃麻辣,肚子整午咕嚕咕嚕的叫,便便的詳情,恕我不詳細報告了.但當我看到"便便時看書會否弄污書本",我卡卡的笑了許久 -

我看書,一定要全新的,因無法接受,有人可能曾邊讀同一本書如廁/咳嗽/挖鼻/捽腳指,想到這,立即反胃作嘔.

你.好.勁.啊!

你呀,咪咁讚我啦,我一定會囂架!(唉,已經沾沾自喜中囉)

Unreality 泡影 said...

>我看書,一定要全新的,因無法接受,有人可能曾邊讀同一本書如廁/咳嗽/挖鼻/捽腳指,想到這,立即反胃作嘔.

或許「翻閱書本」 比 「翻閱男人身體」/「翻閱男人下體」的要求更高?

C+ said...

My dear 泡影, 書本不能用滴露沖涼液洗澡,又不能驗血驗身得個明白,更唔懂得申報過去一年有否出入傳染病疫區播!

Unreality 泡影 said...

哈哈哈, 有時驗身前已經情到濃時, 唯有做足安全措施

我有時和別人握完手後都會想找機會洗手的.

i.c. said...

我通常有壓力就喺咁係網上面抄嘢睇
我抗壓性奇低
反而得閑到咩咁果陣又唔會點部腦
你話有冇抗壓藥食下咁呢

Anonymous said...

係呀,通常傾得埋嘅都係異性朋友,唔一定有其他關係個噃,哩個世界就係咁差奇怪!
兜定凳仔、霸定頭位, 等睇猛男們嘅大作喔!

神秘大叔

Anonymous said...

sorry, 唔記得打!
ps : 嚄,小妹妹妳真人應該唔識我嘅,嘿嘿!

再ps : 都話明係神秘嘅大叔咯!

C+ said...

泡影,握手呢樣野,因為係身體接觸,所以我係極度怕既.死啦,我唔再講啦,唔想越黎越似強迫症...

* * *
Ingrid,唔係想咒你,但希望黎緊一星期,你會係成日黎呢豎抄野睇啦!

* * *
神秘大叔,如果你講緊真話,我只能夠話:
嘩,你簡直係一個天才囉,連我拿手好戲都知道!

好啦下,真野唔好伶黎講呀!

另 >> sorry, 唔記得打!
打咩先!?嘿

Morca said...

好嘢!
比兩個叻你!

Anonymous said...

記得唔好懶懶吓,就唔寫
:p

C+ said...

Morca,先行謝過,但我真係慢到呢...

***
Oh my dear sarah, have faith in me! HAVE FAITH!!! =)

Betty said...

WAh, 正吖!!!

卡臣 said...

多謝c+「侵」埋我玩
明天早上見啦!

Unreality 泡影 said...

>死啦,我唔再講啦,唔想越黎越似強迫症...

凡事勇敢面對, 尤其是心理上的問題, 越遲處理越易有精神病:p

怕握手是潔癖吧?
強迫症係握完手強逼自己連續洗二十分鐘手果d... 所以妳果個應該唔係強迫症

Anonymous said...

聽落好好玩咁喎!!好心急想睇呢三遍嘢!!!!

你又真係好鬼醒,識得用咁既方法嚟偷懶!!!但又好玩,一舉兩得!!

C+ said...

瓶子,望你多多捧場咯!

* * *
卡Sir,多謝我?咪玩啦!

* * *
泡影,pls check Wiki Obsessive-compulsive disorder point 2.4!!

WAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAAH
* * *
Gwen,我人生唯一目標就係練精學懶!呵呵!

又,靜靜話你知,其中兩篇已經係我手上,係勁爆超級無敵劇好睇囉!哈哈哈!

Anonymous said...

等待等待

雙子c (懶得登入了)

L L said...

clap clap clap clap clap clap clap clap clap clap clap clap clap clap clap clap.... X N

過癮,好睇、好、好、好!

C+ said...

多謝捧場!

宅女貪玩,發下神經唶!

 
Clicky Web Analytics