Wednesday, February 25, 2009

Bloody Rare 之C+2D (By卡臣)

(C+ 後記請見Comments)

應電郵之邀,寫一篇對C+的感覺,我回信:「吓?我倆未見過面,只以文會友,我都係靠去認識妳咋喎!」C+答:「OK!我正要這感覺!」好!我嘗試組織一吓對C+的感覺,(大部分只是我對她的主觀投射或片面猜測,應該跟現實的C+有所出入)。唔介意的話,讓我呈現一位2D(唔立體)的C+

C+番書妹?
我最羨慕能操流利外語的人,尤其是英文或法文!(苗族話和藏話則次之)。
C+能操一手一口純正英文,她有些posts用英文寫成(仲要查字典先睇得明嗰隻)。嘩!會考攞A無難度。羨慕之餘,教我不敢在她面前亂用英文,驚港式英語露底!貽笑大方。C+如果唔係ABC、就一定係番書妹,總之黃皮白心,揸筷子唔正宗、打死都唔會食鹹蛋四寶飯。

C+蘭桂坊?
ABC和番書妹的投射,就是愛泡蘭桂坊!C+有文章講自己穿Sexy吊帶小背心,去跳舞飲酒,又放自己抽煙的型格照片於blog上,嘩!C+一定好愛泡、好玩得、好蘭桂坊、好開放的半唐番!但C+話自己唔泡、好宅女、唔開放,仲單身了兩個年頭!哼!咁講,無非都係唔想引人遐想,惹來狂蜂浪蝶啫!

C+靚女?
我跟幾位網友曾提起過
C+,都異口同聲話C+係靚女,唔係「少女十八無醜婦」的OK,而真係靚嗰隻!但其實從未見過她一張正正經經的大頭特寫。最近見到C+Fing頭黑白藝術相,嘩!進一步confirm C+是五官輪廓精緻,計我話:C+是型多過靚,「型」是犀利過「靚」!靚可以後天人工整,但型不是模仿或學習得來。

C+錢?
我記得在文中見過
C+年少時的騎馬照片(不是Osim騎馬機,是真正馬術),C+住中環、養有幾隻愛犬,有錢又有品味,飲的酒、穿的裙與鞋;目不暇給。嘩!父母一定大把錢啦!好似電視劇中的任性大小姐(請刪除『任性』兩字)。C+聽到後,一定會义起條腰大聲反駁:「大把錢?大把錢我就唔使做啦!」哦!明白!扮打工仔,驚俾人綁架吖嘛,有錢人的苦況我明嘅!

C+女豪傑?
如果
C+活在50年代,她應該是行俠仗義、劫富濟貧的女黑俠,C+不平則嗚,我行我素!唔係任何女仔食煙都會食得型!C+必是其中佼佼者。C+自認講粗口,咁就同我啱傾啦!唔使就住就住嘛。我主觀地覺得C+應該有紋身,紋了什麼圖案?紋在什麼部位?我不便公開我心中的答案。

C+範數
C+
作為「夜冷店店主」,洗地抹窗、售貨收銀、入貨散貨,乜都要掂吓乜都要識做!人面廣、識人多,好正常唶。去到啲天光墟或回收站,應該打招呼都打到手軟、笑到牙骹都緊埋!但C+話自己唔泡個d地方喎。吓?乜有I.T.人可以見到電腦而唔Check email咩?

C+愛情觀?
蘭桂坊
ABC喎!係咪好易上呢?哼!C+話寧缺勿濫!寧願單身都唔隨便發展一段關係,嘩!乜做人咁清醒嘅?!我只會歸納她為眼角高,未遇到一個能100%C+心動而已!(好似提過有吖)咦,C+話有咬男友的習慣喎,我諗她的前度,呢一世都會記得C+這位動口又動手的性情中人。

表面證供

以上純屬本人的片面感覺,可能跟真實偏差甚遠,但唔緊要!我而家好似打緊桌球,set緊「士碌架」給下一位C+朋友,續寫他對C+的感覺。他可能會將我的表面證供推翻再建造,抽絲剝繭,呈現更立體更3DimaxC+

送給C+

卡臣

(C+ 後記請見Comments)

17 comments:

卡臣 said...

攞個頭位先!

咁...更立體真實的c+
還看friday!

Betty said...

听落都几似我心目中的C+.

C+ said...

我有後記播... 而家出唔出好呢... Hm...

篤篤篤撐 said...

同我心目中既c+一樣,
我仲會估 c+ 身高5呎四至5足7之間 ~~~

C+ said...

卡Sir & 篤撐,作為夜冷店店主,誤導銷費者,係我求生本領囉,呵呵呵!

C+ said...

C+後記:

收左篇C+2D後,我反覆睇左五六次,回卡Sir四個24pt大字:

無.懈.可.擊!

卡Sir問我,佢到底估中幾多,我叫佢留意後記.嘿,其實有無一半呢?我都唔知.但作為一個夜冷店店主,誤導銷費者既功力,我真係練得頗到家,呵呵呵!

絕對證實到既係,卡Sir,果真係一個鬼才.先Feel後解再整合,莫論真假,佢筆下既 「疑似C+」,絕對係3D!我呢個小粉C,真係好感動好感激.

Cister,釘橋晒!
前後爭你四啖,掛住單先.
一句到尾,有拖無欠!

Hana said...

嗱嗱嗱,我一早已經話你型啦!

(我唔要你咬,我要你俾我揸XX)

c said...

我也出四個24pt大字:

猛﹗人﹗相﹗遇﹗

C+ said...

娜姐:除定衫等你!來吧!

***
雙C:here's the email i wrote him after getting his piece:
「哇哇哇趕住去開會快讀左一次超超超超勁鍾意哇哈哈哈哈哈」

and CarSir replied:
「妳超超超超勁鍾意我就安慰啦哇哈哈哈哈哈」

仲唔係兩.傻.相.遇?

Anonymous said...

嘿,perception is reality

Hana said...

呀?咁慷慨?

乜揸面珠要除衫?


















kakakakaka

Anonymous said...

雖然我流連Blog的時日尚淺,但以上卡sir所寫亦同我心目中的C+很相似.
C+平時都係心直口快type,有個句講個句,相信卡sir都pretty much講晒大部份"Blog友心目中的C+"架啦!

xiao zhu said...

撇開真定假,絕對係多角度、3D 嘅 C+ 啦。

等住睇黎緊果兩篇呀。

C+ said...

S: it's only an element of reality.

娜姐,我除定衫,拉筋熱身,跑十個圈,等塊面紅紅地先比你揸呀!

Gewn & Xiao Zhu,邊讀文,越來越發現,到底C+其實係點既人已唔再係重點!But anyways, do stay tune. This little project gets my brain running 200km/hr and i enjoy the process! STAY TUNED!! =)

L L said...

haha, 我唔理你地揸邊度,我黎睇!

市場維京人 said...

呢個 idea 好好玩呀。睇吓會唔會有 4D 5D 等再多角度睇得出嚟先得。

Cheers!

C+ said...

Laulong : 咁...要收門票先得播!

維京人 : Thank you! 我都好好奇最終會點...哈哈哈!希望你得閒過黎留幾條腳毛啦!

 
Clicky Web Analytics