Wednesday, April 15, 2009

可愛港女何其多

晚上八時多,我從28樓的酒吧離開.轉身,遇上剛Happy Hour完畢的一伙人在等電梯.

叮一聲,電梯門緩緩打開.我尾隨著這伙人走進電梯內,站在角落位置低著頭,嘗試在狹小的密室中,保留丁點私人空間.

他們在談論Laughing哥的時候,我無可避免地盯著他們腳上的鞋子.

男鞋子,我懂得不多,但他們所穿的,是我最不喜在男生腳上看到的懶佬鞋款式.
女鞋子,一概人造皮,一概膠底,一概膠睜,看得我心酸難過.

但那雙紫色漆皮的主人,有著雪白誘人的肌膚.我視線沿著她的腳眼往上移,經過她均稱的小腿,再到她的黑色及膝裙,一直往上移.

然後目光鎖定在她腰肢.
“Chanel Caviar!?” 我心怔.一抬頭,這三名衣著樸實的OL的臉蛋映入我的眼內,我將目光極速地移回她們的包包.

此時,西裝男甲說起年多前在板前壽司偶遇謝天華.

我在玩認袋遊戲:Chanel Caviar, Chole Paddington, 但那只Miu Miu Tote,我無論如何認不出來.

當我在心算著她們手上包包的總值時,Chole的女主人提議晚飯到和民解決.

然後Chanel的女主人說:
“我想打邊爐喎!丫,唔知大家樂仲有無一哥火鍋呢?”

叮一聲,電梯門又再緩緩打開,他們五人率先步出.望著她們的身影,我不禁自顧自的傻笑起來.

“可愛港女,真的,何其多...”

10 comments:

L L said...

好多人都係慳食唔慳著。

我就乜都慳,因為慣咗,時時俾人話:慳啲呀你!

Anonymous said...

妳下次睇下有無全身著 A&F 嘅 t-shirt、巢萌萌短褲、躂拖鞋。成個 bay-watch 內的人物般在中環金鐘流僅口水白痴地走動僅嘅,就係呀叔我啦!;)

都係喜歡用神秘大叔哩個朵

莎拉 said...

C+,佢哋望我同妳咪一樣係奇怪?各人心中把尺是不一樣的...

自由行 said...
This comment has been removed by the author.
自由行 said...

又真係幾好笑!
有無諗過d包包係A貨??

Jelly said...

佢地用名牌又有咩問題呢?

i.c. said...

Jelly,
我估C+個point係用名牌的相反,如果唔系,用名牌,是否港女都好,都唔系個"blog-point"阿

C+ said...

RE: Laulong
>> 時時俾人話:慳啲呀你!

唉,d 人好難服侍!我慳到摺埋,佢地都仲係咁講呀!

***
RE: 神秘大叔
下次我黎金鐘同你相認!我係十蚊白底衫,卡其褲搭步瀛齋OK?

又,你對Flip flop 係咪Havaianas先?

***
RE: 莎拉
What could I say aside from we all learn something new everyday??

C+ said...

RE: 自由行
>> 有無諗過d包包係A貨??

咁又...無
佢夠膽咩出黎,我當真架啦,嘻嘻.

***
RE: Jelly
Hm...我有話有問題咩?

***
RE: Ingrid
Thanks gal! U have got to check my latest post :p

imak said...

new here... hi!
為左個袋要慳到飯都唔食又有, 個男朋友唔食為左慳俾女朋友買袋既亦有!

 
Clicky Web Analytics