Thursday, April 30, 2009

留港消費 (1)

下晝四點幾,踢住三吋半高根鞋的我貪就腳,捨IFC既Leondias,到了置地某著名朱古力店買禮物.進入店內,兩位Sales姐姐眼尾都無睄我一下.

我左望望十幾款禮盒,右望望一櫃既朱古力,開聲問姐姐甲儸d頭緒.

“雜錦禮盒啦,佢有齊我地d best selling favor.”
“但我想自己揀d我覺得佢會鍾意食既口味.”
“哦,都得既,以重量計,盒另收錢.”
“咁你有咩好介紹?我未食過你地d朱古力,但送比男仔,我估佢唔鍾意食太甜太漏的.

佢眼帶鄙視地講
“下,咁你不如買雜錦禮盒啦,佢有齊我地d best selling favor.”
“但我想自.己.揀!”

佢遞五毫子Size的朱古力給我
“呢個係Today Special, Walnut XXXX”
“幾香喎,要兩粒呢個...仲有呢?”

佢靜左,企係度望住我.從佢眼神,我Get到既Msg係
“阿嬋,你唔係玩野呀?仲想呃朱古力食?”

(OK,呢一刻,我有諗過跑去Prince Building Cova再衝返黎開會,冒斷腳危險,總好過係到比人Hea我.但時間實在緊迫!)

“算啦,就要個雜錦禮盒,呢兩粒,你同我Separate包開.”

佢鬆一口氣,打開個雜錦禮盒比我Check Check,我見到盒內有張紙仔寫住“本店提供送貨服務”.

“咦,係咪可以送貨?九龍城OK嘛?”
“要收$100蚊送貨費.”
“可唔可以指定Time Frame送?”
“唔得.”
“咁呀...”(我考慮緊求其撩隻字,直接由佢地送;定係慢慢寫埋卡,再放返Office等Courier送)
“但要買夠一磅我地先送架喎.”(As if I can't afford a frigging pound of chocolate …)

OK,我都仲未發脾氣,照比錢,照走人...(絕肉後,人果然比較心平氣和…)

第二日中午,我將朱古力交比新生命,叫佢Arrange Delivery.細心既新生命將份禮物Double Check一次,Make Sure d朱古力放完一晚無溶(!?)之餘,亦Confirm下到底我有無唔記得寫卡/放埋張卡入去.

一打開個雜錦禮盒,唔講粗口既佢,彈左句
“唔L係呀?”
“咩事?做乜講粗口?”(唔係咁快教壞左佢丫!?)











“佢擺左張單係個禮盒入邊囉!!!!!”

12 comments:

Unreality 泡影 said...

如果多事既話, 可以向該店老闆傾下佢既員工服務 :p 確保香港既服務業質素日益提高

篤篤篤撐 said...

唔好話中環sales, 早果輪我去屋村酒樓, 一樣勞氣...

c said...

討厭這些人
狗眼看人低
做野又無heart
個腦唔知係漏左响屋企
定係佢根本無~

Betty said...

呢种服务态度? 炒啦...而且话到明系送比人, 点会将张单放如盒架?

荒木茂 said...

天才售貨員呀!
我遇過兩個sell屎姐姐掛住傾偈,
搞到我咆哮一聲叫佢地繼續傾唔阻佢地呀

鳳儀同學 said...

嘩!
好羨慕收朱古力嗰位男士喎!
係呀!男士一般怕甜
或怕肥
相信他一定十分喜歡這禮物!

♥♥♥♥♥ Jennifer™® ♥♥♥♥♥ said...

your blog is very good

C+ said...

RE: 泡影
>>可以向該店老闆傾下佢既員工服務

我有考慮過!但我既意見,平日係收人錢的!哈哈哈哈哈哈

***
RE: 篤撐
>>一樣勞氣...

我仲有三幾單野想寫!!一齊分享下啦不如!

***
RE: C
>> 做野又無heart, 個腦唔知係漏左响屋企, 定係佢根本無~

呢一part,我地一於賴教育!呵呵!

Ron Lau said...

你真係好脾氣...
仲留o係度繼續幫襯...

如果我著 causal wear入去,會有咩結果?!

C+ said...

RE: 小瓶子
>> 呢种服务态度? 炒啦...

咁我又覺得,與其提高香港失業率,不如通過培訓,令佢有能力做好份內事!

***
RE: 荒木茂
>> 搞到我咆哮一聲叫佢地繼續傾唔阻佢地呀

咦,有無諗過搭下嘴,岩傾的佢可能比埋Staff Discount你用,哈哈!

***
RE: 鳳儀同學
>> 好羨慕收朱古力嗰位男士喎!

小小意思唶.Email me ur address and I will send you a box right away!
***
RE: Jennifer
多謝多謝,希望你會返黎捧下場!

自由行 said...

你....果然心平氣和...

係我...我俾錢仲要受佢氣.唔係呀嘩?
反正都要俾錢,其實我會揀第2間咯! (地鐵站有間龍x)

eric said...

咁都得!都唔知喺咪有心整蠱。冇理由咁蠢!

 
Clicky Web Analytics