Friday, April 17, 2009

可愛的意思

試從下列選出C+於上文所指「可愛」的意思:

A) 以港女甲角度
哇,個女仔用Chanel咁威,緊係有錢人定啦,做到朋友實有So.呢個女仔,好可愛!

B) 以港女乙角度
同我一樣咁好品味,呢個女仔,都應該有我咁上下可愛卦...

C) 以路人阿嬸角度
下,個袋兩萬幾蚊,個女仔真係天真同傻得可愛.

D) 以路人阿叔角度
可愛,梗係可愛,條裙再短d仲可愛.

E) 以Chanel市場人角度
我最欣賞節衣縮食買我地Product既人,就係因為有佢地陪襯,先特顯到我個Brand既Prestigious .佢梗係可愛,但再可愛,可愛唔過香港,更可愛唔過日本.

F) 以市場阿四角度
又一個被Marketing毒害既Victim,但無佢地,我就無得撈...唔愛佢地,難道走去搖醒佢?可愛...可愛...真係好可愛...

G) 以港男甲角度 –
佢肯食大家樂,即係唔需要同佢洗錢飲飲食食,就算一年買五萬蚊Chanel比佢,除開月供三千鯪蚊就可以養得佢開開心心...呢個女仔,OK可愛!

H) 以港男乙角度
佢用Chanel,我都係養唔起架啦,再可愛又有咩用?唉...

I) 以政府高官角度
佢都咩得Chanel,以我身家,下次落區做騷一於買Hermes,然後講 「一人一個Hermes 可振興經濟,保障就業。」.呢個Muse,真係可愛.Reference

J) All of the above

13 comments:

Anonymous said...

真心想問..絕對唔咪挑你機
有好多人對時裝有研究/比較重視時裝
對食冇咩所謂 咁拎住CHANEL去食大家樂又有咩所謂呢?
又可能佢只係就下其他同事食平小小呢???

自由行 said...

哈哈~~我咸濕, 所以揀D!
其實..唔明點解d人咁認真去睇呢2個"港女可愛"post. 我想c+只是分享下個人諗法+攪下笑. 但d人一見"港女"2字即刻提高戒備..真r頭!

鳳儀同學 said...

遊戲文字啫
大家唔使咁認真呀嘛?
:)

Anonymous said...

呢D女仔可愛,其實我係墨爾本見到周街亞裔學生都拎LV返學,佢地都好可愛。哈哈。

---風

Anonymous said...

哈哈...妳真係懂呀叔我認為嘅可愛觀點喇!
話時話曾在我身邊出現過的女子,沒一位是沉迷手袋或特定的牌子。通常只得一兩隻而已,可能居住環境的不同文化;但水粉、衣服、鞋襪、車...就 @!@#&!*#!!*#%## 的多!

神秘大叔

篤篤篤撐 said...

我咸濕, 所以揀D!
X2 !!!!!

C+ said...

RE: Anon
>> 有好多人對時裝有研究/比較重視時裝
對食冇咩所謂 咁拎住CHANEL去食大家樂又有咩所謂呢?

其實真係無咩所謂!自己開心好了.我寫,不過係記下都市生活一幕.

話時話,曾經同老外朋友傾開品牌呢個Topic,佢地都話都係亞洲先第一次見到"咩" LV搭巴士地鐵既景況!

***
RE: 自由行
>>我想c+只是分享下個人諗法+攪下笑.

真係知我心意!不過今次韃Q,唔夠好笑!

下次好笑d呀!

***
RE: 鳳儀同學
>> 大家唔使咁認真呀嘛?

喂,我是十分極度認真的!呵呵~

又,今次個gag 有小小 politically incorrect,但其實我有Point想Develop架.

但要等抽到時間先可再寫!

C+ said...

RE:風
>> 我係墨爾本見到周街亞裔學生都拎LV返學

哇,Official 書包乎?只能講句,我為亞洲人消費力自豪!

***
RE: 神秘大叔
耶,連狗都有兩條,我咩都多,好明顯啦係咪?

咁唔知我幾時可以係你身邊出現下呢?嘻嘻

***
RE: 篤撐
睇你地咁答,裙子法力果然係無邊!

i.c. said...

我貪心,揀J: all of the above

其實拎咩袋去邊度食、食咩,完全冇所謂
執住呢個point嚟睇,邊會可愛?
行遠少少,畀些少想像力:
女鞋子,人造皮,膠鞋底,紫漆皮;Chanel(and/or chole, miumiu as listed)袋
;laughing哥...
確係幾可愛

p.s.我幅畫冇大家樂

Anonymous said...

其實大家樂一哥火鍋唔算好好味
吉野家果個好味d~

火鶴 said...

K) 大家樂一哥角度

佢孭住個Chanel都識得嚟我哋度打邊爐, 咁即係話我哋嘅客路層面好廣. 為咗迎合唔同嘅需求, 我哋可以考慮推出Chanel火鍋套餐, 譬如响隻冬茹上面挑個Chanel圖案又或者同Chanel合作推出買Chanel送火鍋套餐優惠券等等, 吸引多啲孭Chanel嘅女仔嚟幫襯, 而且更可以將個火鍋套餐價錢提高, 增加利潤..
唔.. 呢個女仔, 真可愛.

L L said...

我係阿伯,點揀呢 hea ?

Leona said...

Hi C+,
和文章無關,只是來問好:家中的風暴(Katrina)過去了嗎?
希望你沒事。
:)

 
Clicky Web Analytics