Monday, March 9, 2009

I blame the dress

總是被帶點怕羞的男人吸引.(OK 我唔否定我嚇驚他們的可能性) 但有時約會了三五次他們還未敢牽我手吻我臉,心裡媽媽聲之餘,亦會強烈懷疑自己的吸引力,因而深陷於不安之中.

理論上,假如男生喜歡你,你穿甚麼他也照樣喜歡.又理論上,要引起男人獸慾,有咁低胸得咁低胸,條裙有咁短得咁短,再著對四吋高Platform,應該搞得掂(成).但我非駱克道企街,更不希望他對女人的鑑賞力跟嫖客相近.

我喜歡以裙子作試探之餌,假如能夠順道帶給他丁點感觀上的衝擊,更好.

視覺:露得多,未必好.裙子的前裁,應以突出女性曲線為主.當然,我沒有完美的S型身段,必要時,我會借助肚箍腰封瘦腿絲襪高跟鞋幫手.反正那一夜,我也沒有跟他玉帛相對的打算,呵呵!

觸覺:裙子的質地,自己喜歡Satin / Nylon / Silk,鍾意佢夠Smooth嘛!終極目標為,他會將裙子的幼滑質感,跟我的皮膚作出聯想.

臭覺同味覺,我會選傾向甜膩的香水.點解呢?因為我想令他覺得我好好味,好想試一啖囉.

聽覺呢,就應由自己Offer給他.工作煩人,時事政治敏感,人生大道理又太艱深,所以我通常會引他講講十幾廿歲最Care free時的事情,keep the mood light & happy,然後乖乖坐定做個聽眾.

當然,再數落去,眼神/聲調/動作都有得Work on.但當有一個男子,可以逼到我要借用裙子的威力一探虛實,見到他之時,我實在已經Lum Dead了大半, 眼神/聲調/動作反而通常出賣太多心意囉.

Whatever happens, happens.
But I always, always blame it all on the dress.=)

* * *
此文寫於宅女的新衣之後,一直掙扎著好不好發.不是怕揭多隻底牌給你們看,怕只怕裙子觀眾識穿了我的不軌意圖,鬆毛鬆翼沾沾自喜.無奈自己實在心癢手痕,也想聽聽各位高見,於是呢,我又去試探裙子觀眾對我這個裙子論的反應.

他斯斯然的答我:「怕咩比我知?你引我,我絕對應該受落.你花咁多心思,我仲應該受落d添架喎!難道你寧願我唔受落?」

佢呢個答案,我會記住記住記住.以後就算再擺明特地為男生打扮,要切記123:一,別要去得太盡,要為自己留返一手.二,比平日靚兩成到好了.三,不要再讓他知道任何有關衫褲鞋襪的歪理.

不然呢,他會當著你面寸嘴的.

* * *
我呢,真是好很愛我的裙子鞋子!(好明顯啦下話)最近跟裙子觀眾見面,心底內仍然激想首映藍裙子,但呢,又唔想比佢估得中喎,呵呵呵.

於是挑了這條看似平平無期的黑裙 (係呀又黑呀宅女係得一味架咋),近日由UPS空運抵港,一穿上,Cutting與質地絕對地物超所值,令我喜歡得不願脫下!(Sorry 我親愛的E71影相真係得到呢...)


著左上身,應該係咁...


那夜的化妝及髮型呢,我是完全Brainless地照Dup 的!我估計裙子觀眾見到此張原裝圖片時,一定會大大聲的嘩出黎...







嘩,乜得你咁糟蹋條裙子? =p

22 comments:

Hana said...

嘩!好性感吖!

Anonymous said...

>> 見到他之時,我實在已經Lum Dead了大半

咁你有冇成功將裙子觀眾全個Lum Dead呢?

Unreality 泡影 said...

很性感的文章 :) 讓我禁不住有瑕想, 單是內容已讓人迷醉了

南蠻人 said...

Victoria's Secret, 也是我最愛! 它的裙子沒有一條不漂亮, 每年我都進貢很多錢給它耶...還有, 我有機會也要用你的方法試探試探...

Betty said...

>>>約會了三五次他們還未敢牽我手吻我臉

哗, 甘快?

呢条裙真系超级难handle, 自问真系无本事着啦...哈哈哈!!!

C+ said...

娜姐,未夠你張Profile相性感耶!

* * *
Anon,我又唔係佢,點能夠代佢答呢係咪?

* * *
泡影,釘橋啦.我還怕自己想得太多,又或是太刻意的計算成本效益 =p

C+ said...

南蠻人!!!果然厲害呀!我還特意不出牌子名想睇下有無人知道,遇上同好感覺真是特爽的!呵呵呵!

條裙真係超靚Cutting囉,質地又滑,仲要半價添,唔買係咪對唔住自己先?VS 同Asos 真係好危險囉,唔出街都可以洗錢洗錢洗錢洗錢洗錢洗錢!

又,其實希望你唔需要行試探呢一步...最好佢自動自覺嘛哈哈哈!

* * *
瓶子,快與慢見人見志啦,我出名沒耐性嘛!

又,你當然有Handle任何裙子的能力啦!你丫,既然有決心挑戰高跟鞋,又願意學習化妝,事成後,不妨也試試裙子吧!=)

篤篤篤撐 said...

約會三五次就有得牽手有得嘴 ?
頂, 早出世左幾個decade tim....side料 !!!

Anonymous said...

>> 我會借助肚箍腰封瘦腿絲襪高跟鞋幫手

What about wonder bra?

卡臣 said...


>>頂, 早出世左幾個decade tim....side料 !!!
唉! 我同你同一代架!

Anonymous said...

我唔覺你咁著同駱克道企街有乜分別囉

Anonymous said...

>>...臭覺同味覺,我會選傾向甜膩的香水.點解呢?因為我想令他覺得我好好味,好想試一啖囉.
哩吓好僅要, 臭覺是身體的記憶, 有時我已忘記一些人, 但在街上偶然聞到嗰隻香味, 咁又使我跌墮回憶中啦 !!

繼續神秘嘅大叔

ps : e73 膠殼黎嘅咋噃, 唓, 稔住做"借電話黨", 借左就去如黃鶴添, 依家無晒胃口借囉 !:))

C+ said...

篤撐&卡Sir,喂,我最LIKELY架呢,就係成熟穩重之餘,加兩錢矜持克制,再加三分怕羞!呵呵呵!

小.心.D!

* * *
RE: ANON
>> What about wonder bra?
Hm....需要時用囉!

* * *
RE: ANON
>> 我唔覺你咁著同駱克道企街有乜分別囉

你係咪近年少去灣仔呢?

C+ said...

Calling 神秘大叔,其實呢,我都唔知到底Work 唔Work (唔夠sampling data),又或者有幾Work (ie可唔可以apply 落所有男人身上) 都係你最知我心意啦,起碼Confirm 我扮好味係正確選擇!

PS: 妖,打錯了,我那部是好靚仔超好手感的炭銀色E71,你,應該無興趣呃啦下話,呵呵呵!

Char said...

Anon,
What are you smoking? I want some. It must be damn good if it could make you hallucinate and think 駱克道企街 dresses look like that. Because what I see on these 駱克道企街 are dresses that are either strapless or sleeveless, the length of them are barely 3" pass the butt, made with cheap, flimsy, inferior, low count nylon. I wouldn't even start commenting on craftsmanship of these 駱克道企街 dresses. Just give me the number of your dealer.

i.c. said...

哇嚡,條裙好蝦人著啫,雖則黑色係我既飲色,但係俾我就死人都唔會揀呢啲cutting同texture既衫/褲,事關我雖然有胸(哇,個羞字突然變得好難寫),但係我冇腰兼夾四肢發達,無謂、無謂。

L L said...

呵呵,引死人,高手!

我都係要匿去寶蓮寺,行街唔覺意撞到咋,隨時俾你勾咗魂魄去,點搞?

C+ said...

Aiya,我呢d雕蟲小技,點會咁易令到劉兄動凡心,嘻嘻!

C+ said...

Char: What made you think she'd be capable to understand what you are really talking abt? =p

* * *
Ingrid: 冇腰兼夾四肢發達,我.都.係!所以呢條裙Cutting真係正到呢,乜都收埋晒,呵呵!

Anonymous said...

條裙真係得喎!怕羞的男人都真的幾吸引架!人地唔主動,你大可搶攻!

Anonymous said...

OMG!
這條裙子真是性感得恰到好處!
唔知仲有冇我size...

說到裙子的質感...100% agree with you
衣料幼滑,不但令女人更有魅力,在男人身上亦同樣有魔幻效果

C+ said...

RE: Gwen
咁當年阿 "依人"有無要你出手搶攻先?=p

***
RE: Leona
今天又忍不著上Victoria Secret閒溜,這裙子的小號沒有了,超小號好像還有!

男人的Power Suit讓我深深著迷!身型Fit的話,一件V領Cashmere Sweater + 恤衫,暈了.

 
Clicky Web Analytics