Sunday, March 8, 2009

歡場無真心?

年前跟一位新相識約食飯,電郵五六回,他用上三個不同的電郵地址.

我心想:「這人,小古惑!」

俗語云狡兔三窟,不是沒有道理的.

日常通訊聯絡,我用五個電郵地址,兩個FB 戶口.電話號碼,曾經也有兩個.
地址,又有三個,家,有兩頭,但隨時興起可以住上三兩個月的地方,又有八至十處.

信唔過,一直是我最強的優點.我甚至曾經刻意訓練我媽,不要將任何期望投放於我身上.我唔想為滿足任可人期望,勉強去做不想做/不喜歡做或沒打算做的事情.當然,對在乎的人,有時候我也願意在可接受的合理水平內,應酬一下.但同時我會Make sure 他們Fully acknowledge我刻意地討好/迎合他們的Effort.

喂,我交足戲比你時,你都拍兩下手掌丫唔該.

總覺得想生活開心好玩,真心是先決條件.真心撻著熱誠,熱誠又辣著愛,愛又燒到過專注.這團小火,最好越燒越旺,最好焚身!

早幾天想在C+ Musica午夜情,但一聽到「歡場裡無真心」那句,我爆笑了出來.

喂,我真心地跳緊舞架喎.
喂,我真心地享受緊同朋友仔發顛的每一刻.
喂,我有半數Close Friends都係歡場內玩玩下識返黎.

甚至連我的裙子鞋子,歡場以及相關品牌,經年地直接間接地資助了起碼七成.

我真心待歡場,歡場就會真心待我.呵呵我信架!

之但係,世事當然無絕對.有時候,你必須違背真心.

例如,一個你好想跳舞極需要發神經的週末,你過去現在未來的約會對象們,逐一現身於你最喜愛的歡場內.而同時間地點,還有你拒絕過喜歡過的甲乙丙丁茂.另加上數個擱在On Hold Status未處理的ABCD.而他們當中,甲丙丁跟BCD又是Miraculously地是認識的.

任你如何真心想跳舞,真心想跟朋友仔發神經,真心愛此歡場,你也必須違背自己的真心,以極速逃離現場.

回家途經其中一個「居所」時,你突然好痛恨自己.











DLS 你做乜Q野淨係蒲果個場!?!?!?!?!

10 comments:

Anonymous said...

You write what you are, truly !
Hahahaha

Betty said...

DLS???

Betty said...

>>>DLS 你做乜Q野淨係蒲果個場

甘米好咯, 你知道左, 下次就可以完全避到啦嘛!

卡臣 said...

「歡場裡無真心」
==>K場也是!

pakman said...

pi?

Anonymous said...

what do you mean "pi" Mr Shuen ?

pakman said...

3.141

C+ said...

Thanks my very dear Sarah. 都係個兩個字:真心!呵呵!

***
瓶子,唉,我好明顯係鱷魚頭老襯底,呢個又一Self Inflicted仆街例子,所以要寫低引以為誡!

***
卡Sir,人生何處不歡場?

***
Shuen,你的自問自答,我喜歡!

***
Anon,到底你一日check我個blog幾次?點解每次Pakman一留言你都即刻回到?我開始佩服你了!

Anonymous said...

喂, 細路,

妳蒲嗰啲叫小朋友「鬆」場之嘛 ! 何來歡場呢又 ? 妳咪歪曲我地麻甩佬愛嘅歡場至得, 嘿嘿 !
我地對歡場嘅定義為: "somewhere and someone 會令我地很「歡」+「場」嘛" :))

係都認為自己仍然很神秘嘅大叔

C+ said...

神秘大叔:

型式不相同,但本質相近嘛!一樣是尋歡作樂的煙花之地...

其實你話香港幾好呢,你們有麻甩佬的快樂,我又有發花顛的自由!

又,我被你對神秘的堅持打動了.送你一句:

哇,死啦,真係估唔到你係邊個添!好想知好想知呀!

唔好打頭 =p

 
Clicky Web Analytics