Tuesday, March 17, 2009

絕肉這回事

絕肉,學名為"絕對地唔食肉"

一個信奉Atkins Diet的食肉獸突然戒肉,身邊豬朋們立即開賭,賭我捱唔過七十二小時.唔經唔覺踏入第四個月,每次飯局,總有人問起我絕肉原因.

豬朋們的關心,當然要認真對待,於是我坦白地答

Ginger死個一日,我好夜先返到屋企,但都要處理條屍架.我同張大小姐又唔想就咁dum 出垃圾桶,一來怕條屍會腐化唔衛生,二來,咁做又好似對Ginger唔住…」

「但同時呢,我地又唔肯定有無火化既需要喎.換句話說,即係我地未諗到點做好.咁經過我地詳細考慮同磋商,同意眼前首要工作為:千祈千祈唔好比條屍腐化.做到呢樣,我地就可以Buy Time再決定下一步點做.」

「咁屋企有咩係可以將條屍保冷呢?」

通常聽到呢一到,發問者都會睩大隻眼望住我:「你唔L係呀?」

唉,其實有咩咁出奇呢?我同張大小姐覺得完全係合乎邏輯同常理既決定囉.我地又唔係就咁擺係冰箱,係用保鮮盒載住,仲驚Ginger訓得唔舒服,舖埋毛巾係入面添!

「解決左眼前問題,我就同張小姐講,我會搞埋d手尾.但之後幾日實在係忙,又未諗到點處理最好,如是者,條屍就一路擺左係冰箱.」

「Anyways啦,其實都無咩大不了,平時個雪櫃咪又係雪豬牛羊雞.不過今次雪埋隻狗BB之嘛.我地仲無將佢劈開一碌碌添!」

「但衰就衰在,我每晚都要開冰箱兩三次偷Belvedere飲.咁每次開冰箱,我就會諗起:丫死啦仲未搞掂Ginger條屍喎.經過幾日既聯想練習,我開始將雪櫃同屍體劃上左等號.於是呢,我就決定絕肉啦...」

咁當我解釋完之後,通常d送就開始上檯.但唔知點解,發問者聽完我既小經歷之後,通常個餐都唔會點食肉.

喂,咁即係同我爭菜食唶!

所以而家我學精左啦.當有人問起我點解絕肉,我會答
「嗯…因為我唔想食自己既同類.」

16 comments:

Anonymous said...

其實又係咖喎...我呢排都成日諗,成日咪即係食動物的屍體???

C+,你估你會唔會再食番肉類呢?

i.c. said...

我冇呢個問題,事關豬牛羊我都唔食
但係,我又最鐘意食牛舌、牛筋
唔...

咁你打算點搞點Ginger? 始終此ginger非彼giner,唔dum得(不耐放)

自由行 said...

C+:

>>過今次雪埋隻狗BB之嘛.我地仲無將佢劈開一碌碌添!」

咁都俾你諗到, 好野!

爆炸頭 said...

係唔係我誤解左你篇野,定係條屍已經係雪櫃四個月?!

L L said...

妙呀妙,同我雪啲天鵝肉吖,老人家想食!

Betty said...

最后点处理条尸?

DOUBLECHIN™ said...

我都想知最後點? 我都有担心過呢日... touch wood****

C+ said...

RE: 楚
hey! long time no see! 起初兩個月我都Lapse過兩三次食左少少肉, 但最後果次竟然覺得舊燒牛肉好難食,跟住就再無掂過啦.

戒左肉之後,人瘦左之餘,情緒好左&精神集中左(我覺得).

不過唔流血同無骨(most seafood)我照食架!

***
Re: Ingrid
哇哇牛舌、牛筋、鵝肝、鴨舌我以前都好鍾意食架!點解咁多肉你都唔食既?

又,Ginger 等我寫篇下集先呵呵

***
Re: 自由行
咁...係丫嘛!有人話我變態,我唯有話,我唔見得你雪三隻雞髀係雪櫃有期正常囉! =p

C+ said...

RE:爆炸頭
無無,我再痴線都唔敢藏屍四個月.已經按漁農處指引處理左啦!

***
RE: 劉兄
想做賴蝦毛乎?嘻嘻!

***
RE: 瓶子 & Double Chin
兩條小狗屍體已經按漁農處指引處理左啦!唉,每次行過果個垃圾站都眼濕澀....

Double chin,你都有養狗?

篤篤篤撐 said...

好感人ar~~~~~~~~~~~~~~~
(有d眼濕濕tim)

Anonymous said...

寵物,往往是回來報答我們的精靈。

Anonymous said...

絕肉
我諗我做到ge只係"絕情地唔食肉".....

DOUBLECHIN™ said...

噢! 我去google係咩指引先! 係貓呀!!

C+ said...

RE: 篤撐
係,我都有柔情架!哇哈哈哈哈哈

***
RE: 周游
對呀,兩條狗兒都是老天送我的大禮!

***
RE: Anon
喂你個絕情好過我個絕對,借黎用下得唔得?

***
RE: Double Chin
呀,貓喵!其實好簡單,將佢入左係黑色垃圾袋封口,再大大隻字寫住"動物屍體",伶去垃圾站交比工友就得了.

但你無諗住火化?

Anonymous said...

有呀, 始終唔捨得就咁DUMP左佢. 過多幾年先做research :p 佢宜家5歲啫~

C+ said...

Doublechin,貓喵才五歲,有排同你Happy 啦!Enjoy the most out of it!! =)

 
Clicky Web Analytics