Sunday, October 19, 2008

我要做村姑 (上)

歸田園居的念頭一直擴大,媽疼愛我,不單身體力行陪我到八鄉看地方,更帶公公同行.三代人加一條狗,在那邊走了一整個下午.

他倆非常喜歡一家全新的兩層高獨立屋,一流景觀,面積兩千四百呎,另加兩千呎花園.竟然自把自為的開始跟經紀談價錢!

Hello,不是我在找房子嗎? 假如有天我能夠負擔一個泳池,那個花園是太小了吧?又,我實在討厭那屋的一磚一木,從內至外.

問經紀哥哥 "你有無D起到一半 o既屋? 我鍾意自己攪內籠.”

"小姐,你可以拆晒呢D由頭裝修過家嘛"

"唔能夠喇,咁浪費,因住收尾個幾年呀."

跟經紀哥哥再溝通溝通,他告訴我,我在找的,不是屋,是地.

"但小姐,農地又好,臨地又好,現成間屋咁大就咁大,你拆左佢起過都係得咁大.就算比你偷雞,你最多都只可以擺多一兩間組合屋,或者貨櫃."

"貨櫃!?!?!??!" 我雙眼放光

"係,但睇你個樣,你點會住到貨櫃?"

哥哥仔,你,錯了.

我對貨櫃,有一種難以言明的幻想...

(To Be Continued)

4 comments:

卡臣 said...

情迷貨櫃碼頭毒品交易

Anonymous said...

http://coolboom.net/architecture/livework-space-by-sculpit/

C+ said...

卡臣 : 人蛇都good ga!!

tsim jai: thanks for the link! Sculp caught my eyes too... I will post some of my fav. cargo homes in the next post, stay tuned :)

Anonymous said...

村姑唔係川姑? D containers really cool,幾時村姑入櫃?

 
Clicky Web Analytics