Friday, March 20, 2009

Stay True

哥兒依差於Gtalk說,介紹我的博給朋友讀,朋友讀過絕肉這回事後問他:「喂,你個Friend係咪傻架?」

哥兒感慨地對我說:「外人覺得你唔正常,絕對正常.但我地d識你既人,真係唔知你算唔還正常囉.」

我當然理直氣壯答:「我唔覺得我有幾唔正常喎.」

然後哥兒開始列出清單...
1/ 留院時叫Pizza Hut外賣不果,Hospital break出去食Lunch兼行街.
2/ 起身擘唔大右眼,走去照鏡先發現眼睛腫如雞蛋,兼夾破相,但對事發經過零記憶.
3/ 一手一腳為哥兒之一搞個簡單而隆重的派對,但竟然以無mood為借口缺席,留在家中自閉.
4/ 錯手把另一來港探望的哥兒遺忘於街中,害他於街上睡了一夜.
5/ 對約會對象做出一連串自覺正常的舉動,卻不知那些舉動是分手的指定動作.
6/ ***************************** (starred due to censorship)

Thank god I shut him up after the 6th point.

老羞成怒之下,我問:「咁而家同我做朋友係咪好難為你丫?」
隔了一會,他回:「Hm… you will always be you, but we will always love you for who you are.」

Can you imagine my life without my bros & sis’?
I can’t.
The mere thoughts of them leaving my life pains every inch of my body.

感謝老天讓我們遇上.
不是因為在他們眼裡,我找到可愛的自己.
而是他們每一個都以身作則地教曉我,
有勇氣做自己的人,
不單可愛,
也最值得愛.

又,忍唔住手擺個可愛樣出黎


Stay True
願共勉之.

13 comments:

Hana said...

>有勇氣做自己的人,不單可愛,也最值得愛.

所以我好愛你,也好愛自己。

Anonymous said...

妳幼時個樣好趣緻呀!

c said...

好。得。意。啊。

Anonymous said...

我唔覺得你絕肉果個原因有幾唔正常喎!!!
無理由掉左條屍咁就算架!
你個方法ok喎!認真的!!!

Anonymous said...

撞鬼囉,乜‧乜‧乜妳個嘜頭咁似我細個嗰時!
好在我個嘴細啲同個鼻高啲嗟!哎呀,但雙眼又小又彎,妳做乜 copy & paste 我雙眼?我要收翻版權,哈哈!

非常神秘嘅大叔

Anonymous said...

我都認自己任性兼自我。但與其唯唯諾諾、人做乜我做乜;連自己都分唔清邊部份係自己;邊部份抄人!不如做番自己舒服D。代價可能係得不到全世界認同,覺得你憤世嫉俗兼食古不化!但起碼自我感覺良好。

起碼就算別人嫌棄、唔認同都好,我就係咁嘅啦!我自己肯負責,我就任性、率性得起!點吖?!

寶妮 said...

呵呵~
好一句...共勉之...
收到, 共勉之~^_^~

i.c. said...

好kawaii阿!!

Unknown said...

妳遺忘來港探望的哥兒於街中這一則實在好笑,難以想像妳怎樣忘掉了一個人!哈哈,妳的友人真可憐哦!

moody呢家嘢,都不算怪嘅,都有不少人是這樣的!don't worry!

妳大小姐我行我素,別具一格嘛!

C+ said...

RE: 娜姐
我都好愛你!錫啖先!

***
RE: 鳳儀
呵,連鳳儀同學都來了,多熱鬧呢!=)

***
RE: 雙子C
賣口乖!?

你.都.好.得.意.呀!

死未?

C+ said...

RE: Sze
哇,多謝晒!

又,難怪你會黎睇我Blog啦,真係物以類聚架!!嘿嘿

***
RE: 神秘大叔
快d send 相黎比我睇下係咪真先,係既話比翻版權費你有乜所謂!?

SEND LA SEND LA 呵呵!

***
RE: 親愛的莎拉
我突然想吟詩...

別人笑我太瘋癲
我笑他人看不穿

哈哈哈哈哈哈哈哈哈

匆匆一生,要成日帶住面具做人,何苦?

錫錫~~

C+ said...

RE: Polly
嘻嘻,我寫出黎都只不過係想做個人辦 -連我咁奇怪都有朋友,其實做自己都唔係好得人驚唶...哈哈哈哈

加油呀~

***
RE: Ingrid
釘橋!又乜得你咁靚女都話自己係宅女?

你呃我嗚嗚嗚

***
RE: GWEN
係囉,我真係唔係有心架,但轉個頭就唔見左佢,佢又無手機,我電話又無電...Long story, just another lousy mistake, only by C+.

喂其實我成日都同佢地講,喂,有無諗過我provide左幾多entertainment 同topic 比你地先?呵呵呵

唉,其實我知我死好彩 =p

Anonymous said...

噓,傻女嚟嘅!話明神秘啦,全 blogger 只曾有一人見過我,一位在她自己行業內排第一的女子。
我怕我這禍「幗」殃女的樣子、藍顏禍火的身段讓妳看後,妳以後會對九成以上的男人反白眼及吐白沫的。

哈哈,發夢中的神秘大叔

 
Clicky Web Analytics