Wednesday, September 16, 2009

兩周一聚(21): 重頭一次

上星期,媽說:「你無乜好,唯一好在,你永遠知自己有幾衰.」

我立即爆笑到收唔到聲.

知自己有幾衰,同知自己衰咩,是兩碼子的事.知自己衰咩,尚可是獨立事件,偶一不慎的犯錯.知錯能改,修正錯誤後,又是好女一名.知自己有幾衰,換句話說,就是「我就係咁架啦,咁點丫?」的態度.絕不認錯,極其量只願意承認跟對方之間,出現了觀點與角度上的分歧,又或因溝通不足,導致對方投射了某些主觀意願於我身上.

「對於發生既一切誤會,我實在非常之極之抱歉.我尊重你認為我錯的權利,但同時,我亦懇請你諒解我堅持無錯的原因.」

(OK,到今日我媽仲未親手鍊死我,我只能夠講句,母愛,真係世間上最偉大既愛.)

於是有時,為左証明自己ulimately無錯,明知行錯左一步,都會硬住頭皮繼續行落去.

「我衰左三年, 我等一個機會, 爭番口氣, 唔係要話比人知我威,我只係想証明呢個世界有多過一種做事方式.我發過誓,唔會再比人拎支槍指住我個頭,逼我做d我唔想做既野!」

但有時無論我點硬頸,錯左,就真係錯左.就算宋世傑上身,戾橫折曲,拗足三年零八個月,死左,其實係唔會拗唔番生的.

「你睇下你自己似咩?睇下你自己似咩呀!你有爭取機會咩?你無,你無呀!!我唔想學你咁...」

到呢個時候,已經唔係認唔認錯既問題,因為我已經企左係掘頭巷既盡頭.而我,到底重可唔可以走返去當日個條分叉路口,重頭一次?

「你過黎!!你睇清楚,呢個係你自己黎,無論你以前做錯乜野,你都還返晒比自己啦.自己有勇氣去改過,點解你無勇氣接受自己?點解呀??」

重頭一次is going to take loads of courage and hard work…
「咁就驚啦?你點同我玩呀?」

重頭一次,what if things still go wrong?
「賭博都有輸贏.」

重頭一次,is it really possible?
「神都係人黎.能夠把握自己條命既人,就係神.」

呢一刻, 我只係衷心希望,當行到返去分叉路口時,能夠遇上堅叔.

(又, 重頭多幾多次, 我都一定會揀返呢個阿媽.)



===========================
兩週一聚
09年9月15日第廿二期
重頭一次

2 comments:

Unreality 泡影 said...

我永遠相信, 每一秒都可以係一個新既開始.
每一秒都可以有新既思維, 新既思維永遠可以帶來新既人生 :)

p.s. 妳有好好既阿媽

火羽 said...

我覺得每個人堅持總有理由, 呢d唔係啱同錯咁簡單問題. 要做只要努力比心機做, 失敗左緊記教訓就ok. 不妨自大d講句: 燕雀豈知鴻鵠志~ :)

 
Clicky Web Analytics