Tuesday, December 23, 2008

牙齒印

香港blog界鬼才卡臣, 早前寫了數個精彩故事送予其他Bloggers, 讀過了, 心裡好生羨慕, 我也想做一次主角呢!

厚著面皮問卡臣會否寫一個咬人的故事給我. 卡臣大方答應, 但說要排期至一月. 豈料早兩天收到卡臣通知, 故事竟然排在十二月廿二號出街, 成了一份窩心的聖誕禮物.

卡臣, 謝謝你送我的 <一口咬定你>.

欠你一個牙齒印, 有拖無欠.

* * *
咬人, 咬了多年.

曾經留下一個牙齒印於朋友的肩膊, 害他跟女朋友解釋至天明也未能還自己一個清白. 又試過跟哥兒旺財比咬, 六呎高的他在我手臂一咬, 留下足足三個月才退散的牙齒印. 而我當然不甘後人, 張開血盆大口奮力一咬, 留下了永不磨滅的疤痕.

也曾有朋友連續幾天打來投訴, 說我的牙齒印為他在泳池帶來過多注視, 讓他極度尷尬.

其實我也搞不懂為甚麼如此喜歡咬人, 也許因為生肖屬狗, 也許純粹是精神病. 但我咬人, 通常在表示友好.

討厭你, 才不屑放你那條臭手於我口中呢.

很愛一個人時, 既然無法吞他進肚子內, 我只能一口一口地咬. Well of cos, I love to brand my man too.

又或者我太知道, 假如他也愛我, 看到我的牙齒印時, 大概會邊嘆氣, 邊為我的任性搖頭.

但咀邊卻不期然的露出一個甜笑.

你寵我愛我, 不用送我鮮花, 也不要買我名牌手袋華衣美服.

就讓我咬一口吧.

* * *
MERRY KISSMAS PEOPLE. 希望今個聖誕節, 大家也有一個想咬 / 想讓他咬的人.

10 comments:

Bungy-Zoe said...

咬人,我覺得係親密的舉動喎。

當然,唔係要咬到留印咁肉緊啦,但係……我都鐘意咬喎……

咁,點算呢?無辦法喎,只可以講:我愛你先會咬你。

C+ said...

Bungy-Zoe

果然係同道中人! 一句"我愛你先會咬你"實在講得好.到.肉!

I bite, therefore I am!!!

卡臣 said...

妳客氣啦!
其實見妳咁鐘意
我開心過妳就真

我唔係「鬼才」, 係「把鬼才」!

睇完有共鳴,倚天入面
有一女角(名字忘了)咬張無忌一口
讓他記著自己一世!

好啦!
祝妳 Bite Christmas!

Betty said...

好得人惊.....幻想比人系乳头到咬一口...疼死人啦......

卡臣 said...

話時話

我送妳故事;原本叫「牙齒印」
代表:
1)cecelia 給 gilbert 的「牙齒印」
2)gilbert 和 marvin 之間的「牙齒印」

最後改了「一口咬定你」
代表:
1)cecelia 「一口咬定」 gilbert
2)marvin 「一口咬定」gilbert 和 cecelia 有路

現在妳的entry叫「牙齒印」
真的互相交叉blog呀!

Anonymous said...

leave my flesh alone... will send a pair of the latest Sergio Rossi to the altar as offering, have mercy on me.

C+ said...

小瓶子:
乳頭未算最痛啦... 呵呵呵

卡臣:
咁攪笑!? 早知我又報名交叉blog 喇.

My good man D:
Peace offering accepted. My size is 38C Lalalalala :)

Anonymous said...

Since when did Sergio Rossi offer lingerie?

Oh? You are talking about shoe size?

C+ said...

d you looking for troubles eh!? truth is prohibited on my blog... u dun tell people i am 145lbs+ and wear 38C! :P

Hana said...

靚女:聖誕快樂!

 
Clicky Web Analytics