Friday, August 14, 2020

小變態

- 可以煲劇嘅晚上,我好乖哋無開電腦...70分鐘,繼而忍唔住用手機做research。(靈魂已經開始離開。)

- 然後,連個人都留唔住。因為已經捧埋部電腦係廁所辦公。(但我堅持,為免打擾休息,我唔應該將公事帶入畫面。)

- 之後,個心就飛埋出去。因為做咗4個briefing再hire埋兩個freelancer後,已經係凌晨過後。

- 夜闌人靜,先至pick up返原本嘅計畫:煲劇。睇咗足足一集。(當然有人已經自己睇足一晚電視,而且已經瞓著。)

- 7點幾起身,飲埋啡出得門口先係8點20分。後來又拖延著唔肯出門口。終極答案係:原來未開電腦時,係會唔敢出門口的。

- 電腦著咗,有人已經交稿。我竊笑,沾沾自喜:工作並沒有因我睡眠而中斷呀!!! (世界實在太美妙!)

- 同時請兩個人做同一個項目,係咪好變態?但當兩個都準時交貨時,我居然覺得請晒兩個係快樂嘅負擔。係咪再變態啲?

- 但我覺得最變態係我自己啲生活習性。例如Pizza係要自己捧住食晒成個先叫食pizza。 有人望住我:「交換一件?」我居然差啲想喊。後來寧願比一件佢(!),但都唔肯交換(!?)。

- 多謝外賣速遞。當我講3個星期唔出得街時,我居然係精確無誤。對於自己嘅工作量,我絕對哋神準。(可以今日做到嘅,我始終唔想等到聽人先做)

- 我決定咗我自己唔係忙於工作,而係承認返工嘅生活,本質上就係一件沒完沒了的事。


0 comments:

 
Clicky Web Analytics