Wednesday, July 29, 2020

The Little Fox



一瞓醒,就見到呢個clip。

「啊~養狐狸?」我疑惑。
「係你話佢哋臭之嘛,如果你幫佢沖多次涼...」佢話。
「之前我睇過訪問,照顧狐狸啲人話,狐狸嘅排泄有種刺鼻...」我解釋。
「你抹乾淨咪唔臭...」佢話。

「我..!?我抹!? 😒

然後我諗,為咩佢好似糟質緊我?之前我就堅持要芝娃娃,就話係發巔兼想糟質佢啫。

而家佢話要養狐狸...喎...

但等陣,隻狐狸係床上嘅?佢唔鍾意屋內有動物㗎喎...

我:「你...係唔係睇咗我噚晚個Post?」
佢:「你應該諗少啲隻狐狸,諗多啲小王子。」
我:「但小王子走咗喎...」
佢:「因為小王子唔再開OT...」
我:「.............」
佢:「不如你都唔好OT?」

我:「如果你叫我唔好OT,我就唔OT,咁我係咪已經受到馴服?」

You can't tame a fox!😜


0 comments:

 
Clicky Web Analytics