Thursday, July 23, 2020

交惡

「英國居然認真比BNO移居...」我話。
「你會去英國?」佢問。
「或者...」
「你唔係嚟X國?」
「上次你話,因局勢住埋一切,太唔浪漫...」我答。
「嗯...你係大象?」
「!?!?!」
「點解你咩都記得?」

--------------

「你睇吓呢隻Crypto...」我send條link比佢。
「個名好聽喎...」
「但你睇吓啲團員...」
「嘩...9成黃皮...」
「而當中有我嗰輩最『頂尖』嘅學者...」
「英國大學畢業??」
「香港大學undergrad,獎學金英國post grad。」我答。
「但我唔奉信名牌大學...」佢話。

我個心想冷笑,佢都不知幾鍾意自己間大學超alternative.

--------------

「咁即係,我哋要去英國?」佢問。
「係你話,如果我嚟,要因為浪漫。而我只有三餐一宿,咁我咪去英國...囉。」我答。
「依家我去英國住都唔易...」
「哦...」
「仲有,買crypto/start up唔係容易,你知唔知我睇咗幾耐先買Tesla?」
「哼,因為你要等隻嘢上咗Nasdaq先買吖嘛!」

🤬

0 comments:

 
Clicky Web Analytics