Saturday, October 26, 2019

Tonkatsuとんかつ

是夜做TonKatsu,調沾醬時,先發現係茄汁+喼汁+豉油做基礎。忽然我諗:「啲豉油西餐都幾好Taste。」唔係咩?有時係日本食到胡喱馬扠,始終都覺香港啲黑椒汁應該會大賣,甚至蒜蓉汁西汁都可以。某次,我想知洋蔥豬扒佢哋喜唔喜歡,但點知最後做出個洋蔥火雞。

細個時,百佳開始有肉眼扒賣時,係大件事。係有Promoter企係度個隻。當時,最鍾意係入面個包日式牛扒汁,大過咗因為想成支買,先認住《晚餐館》出品。

至於《晚餐館》,如今係全日本最大嘅醬汁製造商。(日本人嘅李錦記?)

講返Tonkatsu,我開頭其實係諗住某間餐廳嘅嚟煮,但唔知點解,食到落口,就諗起《舞泉》嘅風味。(舞泉喎?)真係哩。(《舞泉》?)真係似神物呢。(笑)

當然,個日本椰菜,同啲越光米真係太聽駛。淨係爬啖飯當已經係享受。
可能係自己調嘅沾醬近似《舞泉》。哈哈。(無買晚餐館咩?)整幾塊...


雖然係有諗:如果今晚係用《三元豬》就好了。不過對肉類我唔強求。(唔強求?)咳。(邊個連雞腎都要買到阿波尾?)嗯。但雞唔係肉吖嘛。(!?)

(Poultry is not meat.)

0 comments:

 
Clicky Web Analytics