Wednesday, November 28, 2018

お粥

返風,早餐要熱的。日文有用「粥」字,讀音kayu,,前面要加お,合起來叫おかゆ (okayu)。當年初來報導,經痛難奈,美女兒送我兩包即食粥,一包還是梅味。我哭笑不得- 素來不吃加工食物。後來拖着棉被還是叮了來填肚,居然可救賤命,似宅女恩物,病來想吃啖粥無須等待,若然再加皮旦䓤花。當然日式吃法更直接: 加粒醃梅。

是日配鹽漬鱈魚一片,超市買來,加水用微波爐用500w叮三分鐘左右。

總括而言:唔開爐五分鐘內食得。

忽然記起成中某才俊寫過幕美女danielle 煲粥慰病值(一)萬(美)金。我想,才俊若遇着我,應該很吹漲吧。

我肯定會送一箱即食粥上門*。

而嗰啲表情,我唔駛估了。應該似DVB 見到我用微波爐叮茶咁震撼。

'Honey, do u want some tea?'
'Sure.'

然後佢行開咗,我將支宇治綠荼倒落杯,叮個40秒。

佢拎住個茶包返唻時,我交咗杯熱茶比佢。佢望住我,又望吓杯茶,然後自己拎個電水煲去煲水。

我唔知咁係咪叫「好過份」,但,我隱若感到佢係無奈咗一秒。

唔知呢啲係咪文化差異?

*一箱嘢咁送比人呢啲,我好興的。


0 comments:

 
Clicky Web Analytics