Sunday, May 16, 2021

大胃高拍C

曾經有人話,比人用光𥋇醒,係好痛苦嘅事。但我成日覺得,比氣味搞醒或搞到瞓唔著,係更加痛苦嘅事。

有一段時間,我夜晚瞓覺前會開麵包機,然後自己會比啲麵包香味叫醒。

呢種幸福,類似朝頭早一落廚房聞到咖啡香。

對於氣味,人總係好奇於來源。
不論係香,或臭。

最近,新任車奴嘅我,為咗準時入錶,已經維持咗兩個月於7:52am起身。

而要保持呢個紀錄,當然亦需要準時瞓覺。

維持呢個習慣,代價其實好高。已經好多次5am醒過一秒,但眼瞓到唔記得自己要出貨。

但,唔緊要。我覺得呢種作息有利於穩定。
所以連酒都減咗。

當然,我唔要求全世界遷就我。
有時朋友想去玩,我都會做陪客。最多book 埋房比佢哋,方便我瞓覺。

話說,前幾晚,我卒之攰到連嘢都無食,都已經瞓著。

過咗唔知幾耐之後,我聞到一陣食物嘅味道。
個肚居然即時叫餓。

但對眼瞓,又無力抗拒。

「你要唔要食嘢?」有人問。

然後,過咗唔知幾耐之後,我嘅餓,終於戰勝我嘅倦。
當食嘢個嗰已經扯緊鼻鼾。

我已經無熱食,我又無力抗餓。爬去雪櫃,見到包朱古力,好似寶物咁。塞兩粒入口,就爬返上床。

第二朝。
八點搭四我已經入完錶,買埋早餐。當然需要沖茶。

「啊~好香呀,有咩食?」有人問。

我心諗:「係哩,人係會比食物氣味叫醒㗎呢。」

「點心。」

佢轉頭,嘗試繼續瞓。我當然開餐,就算知道會擾人清夢。

佢當然瞓唔返。
因為個肚話咗餓時,點會瞓得著?
(否則,減肥為咩會辛苦?每次餓時去瞓覺,咪唔需要食嘢囉)

卒之,佢決定起身。

「我發現自己醉咗之後有個pattern。」

我呷咗淡茶,等佢繼續。

「就係我醉咗之後,會食呢個麵,然後,第二朝會肚屙。」

我呆一呆:「醉咗食辣嘢會肚屙唔係pattern,係化學作用。」

然後又忍唔住:「但你係有pattern。個pattern係: 醉咗就去買辣麵,whichever 辣麵that you find,但買完唔你唔會食,因為要煲熱水。最後,就係留低啲麵。」

佢懶cute咁笑咗笑:「但我尋晚食咗雞髀啊。。。」

「我‧知‧啊!」

「你知?」

「我‧梗‧係‧知‧啦。今朝瞓醒,條屍駭都仲係檯面。」

佢有啲尷尬咁笑咗笑,我忽然遺憾自己起身起得早,清理咗檯面上啲雞髀汁。

我:「你一陣走嘅時候,唔該拎埋兩個麵。上次我已經哽咗兩個,我唔想再哽。」

佢又笑咗笑,開始食「早餐」。

我心諗:「係咪神奇過魔術?帶兩個杯麵嚟我度,瞓醒一覺,就變咗大榮華嘅燒賣同糯米雞,仲要搭埋陳皮普洱。」

-------------------------

對唔住,真係好無聊。

所以先要記低。

隨文送圖。



0 comments:

 
Clicky Web Analytics