Monday, June 29, 2020

識字頭上一把刀

據我啲非正式統計,鍾意養車嘅男人,係比較喜歡養老婆。

人到中年,男子間所討論嘅,架新車已經行晒啲5年保養,而自己對邊間行啲咩service plan又有咩經驗。
同時,最識得同女人遊戲嘅男人,幾乎全線都會玩波子。總之,每個星期出去跑咗轉後,返嚟就唔知想tune咩,然後又唔知想換啲咩parts。

當然唔係想話啲咩,但新車落地,唔見一半,呢啲價值,唔通唔似婚姻咩?
當時要靠追,然後要得個簽名,之後,一隻戒指唔單止改變兩個人嘅關係-其他social/peer pressure亦都隨之而來。

然後,當然少不了service 同maintain。一如汽車: 第1年全包,第2到第3年唔包損耗更換,第4到第5年就只有service,唔包parts。

而根據法例,7年車,先要年年驗驗車。

如果世間真係有7年之癢,唔通又唔係因為,踏入第6年,就要面對service 同parts都係要自己承包?原本每年拎返原廠,佢話咩就話咩。然後每年比多少少,又多少少。到第6年,原廠開價話要以呢個價繼續。
「吓?講真?運輸署話每年驗車5百8,你同我講,入門級service係每年5千8? 當我係水魚嗎?」
就好次141可能$380都有交易。但氹個老婆一笑,$3,800都已經係出手太低。

政府指引列明:驗車係$580。

開頭,好多人都係咁面對車房。但到真係出去搵時,又有邊個真係求其去其中一間指定驗車中心,就真係比$580行得出嚟?

呢個$580定價,同李嘉欣當年所講嘅有咩分別呢?
「想搵個錫自己嘅人囉。」

係香港,女性同你講有咩擇偶要求時,唔通會加個「識」係「錫」嘅前面?

對幾多人,個「錫」字係代表偏袒同縱容?以因為誤解個「錫」字,又叫幾多人忍讓,甚至垂淚?
但多個「識」字,係咪會先問於「知」呢?

就好似拎㗎車去車房,好多人都仍然先諗間車房誠唔誠實,但就唔會先睇下個師傅有無啲咩教到自己。面對感情,好多人仍然先著重於個對方有幾知道自己籠嘢,但就好少望吓個對方到底知道世界上嘅咩嘢。

就好似,個小三好似好知道自己心意喎。例如,會挑逗,會勾引,會用兵,真係開正自己啲甜味喎。

而真係呃到你嘅車房,又點會唔係先讚你呢五年保養一流,然後先搵啲最平凡嘅嘢開始叫你比錢?例如偈油/brake皮?甚至連換軚,都識叫你將兩條兩條咁換,咁會慳錢啲?

你時間有限,先係重點。如果你去多幾間車房,你發現好似你呢種戇居佬,年中都最少三幾千個。如同啲小三見到啲動搖嘅男人一樣。

但個小三對世間又有咩理解呢?不外乎係:男人對個女人照顧時,就會俾錢養囉。車房嘅師傅都只係望住:條友想錫車自然會磅水。

但又有幾多男人係第5/6年時問下自己:係喎,都5/6年啦喎,為咩我連個new owner kit都未揭過?(兩個人嘅生活,係咪應該有啲咩嘅交流為理想呢?)

於是,某時都唔想吓吓話啲人哋角色扮演,而唔追求最真實嘅一面。因為,如果出到嚟要似Kate Middleton,但係床上又應該似Marilyn Monroe嘅,個啲叫Bipolarity。

正常人係應該先問:福特汽車公司自1903年成立,咁多人都仍然希望擁有呢?

又或者,點解仍然有人渴求vintage car??

某時,我好記得係紐西蘭見個㗎粉藍色嘅古董車。45年車齡,一手車主。而個位太太嘅無名指上,有4隻戒指。

4隻指環嘅設計,都透露住各自嘅出產年份。

而個㗎車嘅設計同保養嘅簇新,都叫我對保存掀起另一層想像。就似在自問:「1萬年不好嗎?為甚總是執著於50年?」

而類似角力,居然已經消耗半生。

廿一世紀嘅整整一百年,為咩咁多人試圖以一夫一妻表達文明?


0 comments:

 
Clicky Web Analytics