Monday, May 13, 2019

失身失好啲?

母親節,男子找我,問我對於有欲失身的少女,可有建議。

而我竟然唔想知點解。例如為咩少女唔嚮往先有男朋友。

呢十年,已經太多方向指出,女子主動失身,可視為自主。

i say when, i say where, i say how and i say who.

「咁樣好咩?」有人問。

如果女方唔相信婚姻係必然時,咁點解應該留起第一次?

對性持咩價值,已經好難用保守方向討論落去。就好似體育普及,女性對身體有更多認識,甚至對裸體嘅接受或熟悉,都已經解禁不少生理反應(或urges)。

只不過,一向呢啲方向走,就連sex haze, post-sex depression 都要接受埋。而當睇到呢啲,其實就會對body shaming alerted。

如是者,我又製造咗粒糖衣毒藥:叫佢介紹個少女睇Love & Other Drugs。

「做女仔呢,除衫唔係問題,但要令眼前位觀眾有呢種反應呢,先算達到重點。做到劇中Hataway個隻先算成功感!」

然後我忽然神傷,男子與我,竟然到咗要度橋氹啲𡃁妹「失身失好啲」嘅年紀。

而朋友,竟然真是宅的好。

噚日啲對白:

「一個男人砌唔砌得過,有樣睇的嗎?」
「你問個食齋嘅點揀牛扒?」
「咁呢啲嘢我當然要問你。」
「咁呢啲嘢你問得我我當然會答你。」

但我估,對於感情脆弱嘅宅派:
「最基本係,做完後,唔好有人覺得蝕底。行返出門口時,唔好覺得跌咗啲自尊或自信。」

而呢句說話,居然係男女通用。

PS ( 曾經一度,我有諗過出借身邊嘅朋友,幫下啲想失身但又怕遇人不淑嘅中女。但後來發現名單上欠缺臘腸會導致有欠公允。XD)

0 comments:

 
Clicky Web Analytics