Sunday, May 17, 2020

OT嘅我給OT嘅佢

對上一次通話時,係我自己話氹吓佢。

但轉眼已經2個星期,「有樣嘢未做」嘅警號,纏繞得令我難受。

為咗要清咗張To Do List...

「你有無 Masterclass subscription?」
「咩course?」
「即係無啦。」

「個度有咩讀?」
「我推薦你跟Bobby Brown 學化妝啦...」
「............」

「跟Annie Leibovitz學影相啦...」
「Leibovitz幾好...」

「然後跟Diane Von Furstenberg 學建立Fashion Brand...」
「........................」

「學煮飯呀!」我駭笑。
「..................?」
「需要排解疑難時,就睇Phil Ivey嘅Poker Strategy啦。」
「........................」

當我沾沾自喜時,佢再問:

「咁你到底學咗啲咩呢?」

「Anna Wintour - How to be BOSS!!!」

(哈哈,對唔住,我始終喜歡可以惡搞吓啲男人。哈哈哈。)
------------------
而我真係O到好悶。對於寫或作,我唔想常常都係靠逼。
😞

0 comments:

 
Clicky Web Analytics