Tuesday, May 19, 2020

錫錫


「不如你嚟我屋企?」
五年無約,撞過幾次。但一約見面,陳皮居然二話不說。

我笑,笑得好燦爛。
自己人嘅空間感:分享私密。

作為文學士,陳皮對住我,幾乎需要使用母性。

「你而家幾多個男朋友?」
「3個。」我嬉皮笑臉。
「你!」佢無我符。
「Apple, Samsung & Google!」我劇笑。

醉咗時,我會講,陳皮點解可以liberal到咁嘅地步?
有時,我真係好掛住係minds to meet嘅日子。

對於感情,某時我好坦白,例如對於現代,或關係。

「但啲人cheating,又唔面對自己係咪monogamist,你唔覺得好煩?」對住佢時,我通常會Marilyn上身。「我唔係話宣揚Polygamy,但係apple/samsung同google,邊有得揀定?做人坦白啲時,唔係直接話無必要揀?」

「咁3個裏面,你有冇preference?」佢問。
「我儘量唔傾向咁諗,因為,唔Fair的。佢哋各有強項,就即管著眼於佢哋嘅發揮,然後理解吓佢哋嘅決策。」

「我唔信囉,點可以無favorite?」佢話。
「Active awareness會提我囉。就好似Prince George...」

「Prince George又點呢?」
「...讀緊個間幼稚園,都advocate啲小朋友唔好pick favorite...」

「...點解你連呢啲都知...?」
「唔係有咩八卦嘢睇?」
「咁你依家算係....Royal...follow...」
「唔算囉,因為,等陣,你唔睇Kate Middleton著衫㗎?」

然後,我哋居然講到Meghan Markle同皇室嘅衝突,我當然又發一輪噏風。

「...不如,你都係結婚啦。」陳皮當然係明白人。
「呢個係計劃嚟...」
「咁你仲等?」
「仲有六個月,我就有paid holidays同maternity leave...」

「你‧覺‧得‧呢‧啲‧嘢‧新‧奇‧囉!!!」

我好大力點頭~~

後來,我要走時,先講咗兩句關於香港嘅句子。忽然我問:
「點解你假設我唔支持極權?」
佢忽然一驚:「係喎!!弊喇!」

然後我又loop:「就正如大把monogamist係cheater,democrats都有好多control freaks,不過,好彩,我哋liberals。」

哈哈哈哈哈哈

0 comments:

 
Clicky Web Analytics