Wednesday, May 20, 2020

我的肚子

呢個月,好辛苦,因為「一路有你」係同自己講。
對於變態哋用3個月自己揼條水喉,朋友都開始勸誘:

「會唔會養返隻狗?」

噚晚,有人又問:
「不如你再養狗?」
「係你話間屋唔可以有狗?」
「我??我有咁話過?」
「你仲話寧願養雞先都唔養狗。」
「.........就當我...講過......」
「咁你仲叫我養?」

「但如果養狗係對你好時,我梗係會同意,係咪?」
「真...?」
「梗係你開心緊要啲啦。況且,你會照顧到3個都乾淨。」
「咁即係可以有2隻狗?」

然後,我就弱弱智智咁改定晒啲狗名。
「Mein bauch?」佢問

跟住我google translate 咩叫Mein Bauch,原來解「我的肚子」。

我笑,叫Mein bauch都幾唔錯。

然後今朝,收到成績表。
總算叫交咗功課時,我通知咗佢。

佢讚我兩句。
然後我就send咗10個狗樣嘅GIF比佢。

「係咪可以揀Mein bauch?」我笑。
「唔要迷你種,唔要會亂吠嗰啲,唔要鍾意痴人,隻狗要有紀律...」

「嗚~~~呃人嘅,又話可以養狗~~~~~」

0 comments:

 
Clicky Web Analytics