Monday, May 25, 2020

可接受犬隻

某日,瞓醒時,見到啲舊相。

附註係:「吾媽舊照,攝於50年前,相中包括「可接受犬隻」(acceptable dogs)。」

我個心已經想講粗口,出埋Pre-approved list吖笨。

(唔要細狗,又唔要大狗,咪得中小型狗。活動量唔會玩死嘅,咪得嗰四五種。)

於是,我就諗吓要發咩花癲:「到底扭要法國老虎狗好,定係扭要芝娃娃好?」

然後...

「😭😭😭 要個啲狗咁大隻,我抱唔起點算?😭😭我想要芝娃娃。。。😭」

「芝娃娃??? 同養隻老鼠有咩分別?等陣,老鼠智商應該高過芝娃娃...」

「😭你講大話,老鼠點會聰明過狗...?😭」

「正確嚟講,係芝娃娃蠢到唔似狗...」

「😭~~~(真係爭啲喊出嚟)😭~~~」
「.........」
「就算唔係最聰明嘅狗,都唔係老鼠....」

(嗰一刻,係真係覺得啲芝娃娃好慘)

「芝娃娃,佢哋有Corazon㗎。😭」
「!? Heart? Spanish?」

「SI! 你有無睇過....Beverly Hills Chihuahua?」
「...無....」

「咁你睇咗先,要睇咗先明...!」
「迪士尼製作???卡通片??」

(原本我準備,如果佢話唔睇就...)

「好,我睇,但你要陪我。」
(即刻開心返。)

「你應承咗㗎,要睇晒3套㗎!」

😝😜😆

0 comments:

 
Clicky Web Analytics