Wednesday, August 20, 2008

Unloading My Negativity

一切因我貪得意揀維真而起.明知歐洲段會斷晒要自己安排都比錢出飛,只因實在想幫襯 Sir Branson,一次咁多.

又恃住自己有十一萬里數,點會換唔到Iberia 或 BA 點對點航班? 最多咪J Class...

上Asia Miles 網頁填Form時才發現,我要去o既地方,竟然不在Drop Down List內!!



我要去的又不是甚麼山卡啦地方... 是巴斯克地區旅遊聖地,是西班牙的康城,是全球米芝連餐廳密度最高的美食首府...

And I know for a fact I can redeem ticket from London to San Sebastian with Asia Miles.

唯.有.打.電.話.啦.

1930 第一次打去,等了37 分鐘,無人接聽.
2145 再打電話去,又等了45 分鐘,無人接聽.
0013 唔忿氣再打,再等了28 分鐘,都係無人聽.
0725 訓醒覺又打,等了29 分鐘,終於有人接聽

比埋Airpot Code Operator 姐姐,佢竟然問我 "呢個國家係邊?" 唔通佢係巴斯克分離主義組織ETA支持者? 又,我肯定打電話比ETA會易過打比Marco Polo Club囉.

跟住呢,我要o既機位又要分開兩段 - 先飛BA 到馬德里再轉Iberia. 好喇好喇是但啦到就得啦.跟口問埋 "咁行李可唔可以check through?"

佢答我 "你要自己問BA同Iberia"
我再問 "咁我係咪會出One World 飛? "
佢再答 "有兩種做法,要視乎情況"

亞小姐,你個兩種做法,咪即係One World 一張飛過(Baggage Check Through),或者分開兩張飛要我Baggage Claim 完再Check In 囉! Connecting Time 得45 分鐘,難得你認為在下識得瞬.間.轉.移?

唯有先收線,等到朝早九點打去BA 問個明白.BA 姐姐答 "理論上無問題,實際上就要視乎當地地勤點處理" 嘩,貴公司指引咁明確,難怪可以禪聯兩屆Top Airline For Lost Luggage,在廿四間歐洲航空公司中包尾.

到呢個時候,我又發現另外一個問題 - 維記又會唔會幫我Forward Luggage 去BA 呢?

答案緊係NO喇. 不過打電話去維記Hotline,揀完中英文,十五秒內有真人對話,真.係.好.感.動.

總括黎講,如果以30,000里數兌換一張由LHR 到San Sebastian機票,需要:

係 LHR落機后, 排隊過Immigration,等 Baggage Claim 後轉Terminal Check In 又排隊過Immigration 上機去MAD.到左MAD落機再過Immigration再等 Baggage Claim 再Check In再過Immigration 再上機再落機Baggage Claim就會到達目的地.

唔.好.問.我.點.回.程
我.真.係.好.X.想.咬.人

0 comments:

 
Clicky Web Analytics