Thursday, August 16, 2018

一雞兩味


如是又一夜,醜婦若終須見加餸。
我好小肯比人教我,但,你話比我知,你覺得有咩好用?
唔知呢,就或者因為呢個人唔係啲我想對佢唔好嘅人。
其實由經營開始傾起,我有某啲嘢係會體諒到。
就好似,咩叫sign language?
係我眼中,竟然係適當時擺合適嘅signage.
To remind u of ur own good.

如果說人有善良,咁不如問咩叫惻隱?
惻隱是,你,如果都離鄉,連咁嘅環境都肯忍耐,我無理由希望你餘生唔係開展一趟旅途。

「合作愉快啦咁。」
唔知呢,或者係人獨自離鄉時,有咩唔係多添一份力量?
就算係樹木,係自然,係天色 - 噢,咩係自然面前,你可以唔合作咩?

無,我渺小啫。唔相信天氣係懷著要我必先嘅決心,反而係想知我生存有咩抱負。

所以我成日都擺好多message.

對於合理使用,同生活有無留低啲咩質感,其實,有同無都會被觸動。

if it's a lack of oxygen, if it's filled with oxygen.
因為,個啲先係你呼吸緊時,唔係大腦話比你知,係好正。
係好撚正緊時,個大腦會話,無異議。

我成日都覺得,有想法(念頭),其實就係大腦唔肯hibernate.

無念頭時,咪at peace。有念頭時,咪restless.
但如果肉身係有安多酚,咁,頭腦活動時,有無類似於體育嘅經驗呢。

而,我太明知,就連心,也都有其體操。

0 comments:

 
Clicky Web Analytics