Monday, February 22, 2010

Pls Shut The F*ck Up!

有時我阿婆嘮:

,你咁大個女, 都應該知你阿媽點諗丫!?”

每次我都心諗:
"我又唔係佢, 我點知佢點諗唶, 下話!?"

後尾我開始發現,
原來呢個世界真係
Nothing Is Impossible.

就好似老老實實講出豆腐渣著著實實有幾難啃!

(結果竟然坐五年)

又或當我國上下一心歡賀六十大壽,
原來世界各地的人也為六十而歡呼!

(
之不過人地High On緊既係世界人權宣言囉.)

High High, 搞到好似衛焦咁返唔到歸,
就.好.很.無.謂.啦.
但當等開飯時係電視見到虎哥過家門而不入,
我不禁講左句,
"大佬, 攜帶遺禁藥物係坐三個月咋喎!?"

(咁點解講真話要坐五年監既!?)

好彩我醒左.
呢一切, 邊有可能成真呢?
盛世當前, 呢D咁無蹊既天方夜譚,
梗係我發夢定啦!

我呢生人最大目標, 就係以最短時間,
集齊最正既四仔*.

你可以話我痴心妄想,
But I have a dream.

If a nightmare could come true,
my sweet dream is destined to happen,
some time, some day.

And when it happens,
我應承你我一定會好好諗下:
到底我咁大個人,
其實真係知唔知阿媽對我有咩冀望.

(喂, 我知, 我明喎!!! 例如我明知佢連命都可以唔要但求我長進生性唔望我做人上人淨係想我做個似人既人即係唔偷呃拐騙唔阿諛奉承貪慕虛榮行得正企得正既人囉.)

係咁簡單唶,
下話!?

即係我想講, 查屎呢, 一路都係特登令佢以為我唔明佢想點,
費事佢知我明就要無得揀地跟住佢去做..

雖然呢, 佢Obvious到咁, 有時咋唔知都真係幾辛苦架...
但假如佢真係以為我唔明,
我會覺得好失望囉.

(............................................................)

Shut up, Shut up,

(Shuttttttt Up!!!!)

SHUT UP!!!!!!

(SHUT UP!!!!!!!!!)

SHUTtttttTTT UPpppPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(一直最困擾我既係,
點解會有人夠膽以為,
佢個套work過我個套………..)

 
Clicky Web Analytics