Tuesday, May 4, 2021

生活淡淡似是湖水

 家母是日輕輕一句:

「轉眼三年。」

大概有些愛仍然存在。

---------------------

至於未死個啲...

某:「你做緊咩?」

我:「做緊嘢...」

某:「忙?」

我:「嗯。」

某:「哦...我趕住開會又搵唔到車位...」

我:「我津貼你一百,你擺入停車場。」


幾個鐘後。

某:「你幫我定咗嘢未?」

我:「未。你,等多幾日啦。」

某:「點解?」

我:「因為噚日有flash offer,多5% discount。今日無。」

某:「5%即係幾多錢?」

我:「$90幾㗎...」

某:「.........」

我:「.........」

某:「今日泊車個一百蚊,你拎去訂嘢喇。」

我:「唔得。」

某:「?」

我:「我信個flash sale會再出現。」

某:「.........」

兩個未死嘅成年人,居然係同一日,各自孤寒一百蚊。

呢啲係咪叫:

「找死?」

0 comments:

 
Clicky Web Analytics