Sunday, May 2, 2021

女賊

話說,星期五放工時間,有兩個女子入咗個檔試嘢。

咩都試。戒指手鍊耳環,淨係款都試咗十幾款。

跟住拍吓籮柚就走咗。但個檔仔,已經亂七八糟,試過嘅嘢擺晒係檯面,啲盤又錯晒次序。

後來,兩個女子坐低打邊爐,講起啲八卦嘢。
講八卦,當然要一邊講,一邊玩吓頭髮/戒指/頸鏈先夠型格。

「啊~~~」其中一個尖叫。
「點解我有頸鏈玩㗎?」

一望,原來唔記得除低頭先試嘅其中一條頸鍊。

「點算?如果人哋報警我點算?」如是事主就打比同事,叫同事早返嘅話,通知聲個展商。

第二日,事主就將條頸鏈用gift box 包好,just in case個檔主仍然懵盛盛。

檔主見到事主,居然係友善哋打招呼。
「嗨,點呀?」

事主望吓佢個樣,好似仍然未忽然唔見咗件貨。如是就遞上個gift box:「送份禮物比你。」

然後轉身就走咗。
畫面類似女學生對男學長係情人節送朱古力咁上吓。

後來,檔主話:「假假哋都係鑽石鏈墜吖~你咁都比返我?」
事主答:「如果係禮物,一定要gift wrap㗎!」
檔主再話:「唉,仲等我以為我幾十歲仲有運行。。。」

大家大笑。
但同時事主疑惑: 自己係咪有盜竊嘅天份?

事隔兩日,事主見展覽去到尾聲,靚錶賣咗9成,不如推銷吓啲手鍊。

於是就同老闆講:「我開條做display」就隨手帶係自己手上。

曲終人散後,事主先發現條display手鍊仍然係自己手上。

於是,佢影張相同老闆匯報:

「賊性果然難馴啊~」

0 comments:

 
Clicky Web Analytics