Wednesday, May 19, 2021

是日紅日

 五月,Notion終於出APi。我個心乸一乸,,望穿秋水2年,更堅定咗我對Airtable嘅信任。見大家係咁試intergration但自己連睇都無時間,就感覺自己好似錯失咗某啲。

點知噚晚,Adalo又話係Series A 籌咗8球美仔,我個心都好忐忑:呢一年, adalo有時真係bug 到飛起,有段時間,我甚至覺得佢係overclaim,但,個大方向係做intergration base嘅dynamic content...

然後唔知點解,20年就好似比個叫電商嘅黑洞扯咗入去。

但我其實想話,經營係cognitive,workflow唔update嘅,就會一闊三大。

就好似Airtable,我係連計數機都唔需要,甚至連Sum = A1:A19  呢啲syntax都唔駛落。只要highlight 個cell,就即刻有display。

到每日要面對200+ entry時,呢啲先係真‧貼心。

就好似有時我同啲客傾,個個都追function,想要ABCD,但我自己每日都仲用緊google搵嘢時,見香港啲網站,係連tool tip 都好少用。

然後我自己笑咗笑:「都係嘅,如果用platform嘅,又點可以做到tooltip呢?」

無,都係嗰句,由零到無,係好exciting。連domain都未有,到啲料上晒,係65% completion。但,要做到真係好,係要堅持到去85%+。

嗰20%,其實好艱難。因為所需要面對嘅問題,除咗自己知外,其實有咩人會太Care?

就好似最近,我用deliveroo,佢個cancel order button,係㩒完就出個error message。呢個情況,我係某酒店嘅membership redemption site都遇過。

然後我諗:如果個site使用量好低時,就算個flow 真係break down,個button 係假嘅,又有咩問題?

啲客會自己打去CS,然後就改咗做人手處理。

成本效益上,呢個可能係最有效嘅方案。
尤其有咩老闆會比錢出去解決in house IT做唔到嘅嘢?

自己忽然苦笑,遇著呢啲情況,殺人放火都唔等於有解決方法。
尤其自己唔識落手改時。

咩都肥,今日紅日,忽然多日假,我諗諗點算先。


0 comments:

 
Clicky Web Analytics