Sunday, March 22, 2009

Miumiulicious

讀娜姐 「OL變成免費的金魚?」,文中提到有一群疑是金魚的OL主動call所謂的朋友吃飯,為得只是可以免費吃上一餐…

男女雙方都明白大家只是飯友關係,但有男生用了叁仟塊的Miu Miu 鞋子成功將條OL金魚變成了木魚。

讀後我有兩個疑惑:

1/ 假設那名OL為港女,最少也要求一個LV手袋才罷休吧?一雙穿了沒人知的阿妙妙,該不合她們胃口吧?
2/ 假設男生(玩家來的)也是抱著觀望態度,想要一夜風流,何需出動阿妙妙呢?三千大洋,足夠找位樣子甜美服務態度一流技術上佳的專業人士呀!

OK,寫咁多字,最最主要原因係…
我太為阿妙妙感到痛心!!!!!!!!!

我親愛的阿妙妙竟然淪為將金魚變成了木魚的兵器.
天理何在?嗚~~~~~~~

又,跪求各位拜金女,煩請高抬貴手,
不要褻瀆我們親愛的阿妙妙好嗎?
她身價雖為入門級,卻是我們的精神支柱…
尤其當不能將心愛的Sergio Rossi救出火坑時,
能夠拯救一雙阿妙妙,
也總算是一場功德.

拜託妳們將注意力放回LV或Gucci好嗎?

***
其實做人呢,最緊要抬得起頭.
忙於望著腳上的免費阿妙妙沾沾自喜,
肯定會增加仆街的機會率.

唉,奉勸一句:
睇路啦.

***
這雙是我媽飄洋過海還我的阿妙妙.不見兩年,愛火重燃後已榮登我SS09的Best Pal!



Miumiulicious!!!

11 comments:

Anonymous said...

從blogroll看到這大金扣我以為是Roger Vivier添...
miu miu有個時期的鞋都好classic,而妳這也很elegance,是在香港買的嗎?好似吾多覺!...這對是我喜歡的類形呢!以前常買它的斯文鞋上班可自從前年出了那對挑花高船跟鞋就與miu miu goodbye了,相對mark up亦高了.

Anonymous said...

我鐘意Miu記的high heels,即係高到好易要扒街嗰隻!但危險度太高,最後都無買過!反而耐唔耐衰在同門師姐Prada手上。雖然著出來嘅mood好唔同,但Miu記實在要由頭"型"到尾,才carry到對Miu記鞋!有時同門的Prada就穩陣D,都未必係大龍鳳都勉勉強強carry到;因D款大路D !

Of course,講"型"囉喎...當然係Miu記啦!

Unreality 泡影 said...

如果是半友誼波,其實談不上金魚木魚吧,相信也要稍微有點感覺的才會進展到那種地步

通常事業不差的男人至少都還會有一點點品味或吸引人的地方

不過,如果真的對那些男人連絲毫好感也沒有,純為金錢物質,那麼女方就真的有點淪落了

Betty said...

可能D女人分不开是爱是欲...

Hana said...

據說女方是以Miu Miu為起步點,接着就會向LV或Gucci出發啦!點知起點亦係終點。

男人就係咁,中意成功的感覺。

又:哩對Miu Miu好斯文喎?

Anonymous said...

妳的新相好嬌俏

C+ said...

RE:3 ear
果然係識貨之人呀!Roger Vivier我都鐘意,不過得個睇字,未入過手!

呢對應該係兩三年前IT買架,我最愛阿妙妙的活潑,但講到Byebye,呢幾水YSL我真係受唔住!

又,我覺得d鞋平返d啦,07年真係貴到一對都無買過!

***
RE:莎拉

呢對唔型啦,不過真係超好襯,亂咁黑TOP牛記都比佢撞返起,好正!

乜你唔係要Elegant得黎,又有辦公室誘惑Feel咩?首選當然係Manolo啦呵呵!

***
RE: 泡影
我都唔希望呢個係單純交易,我唔願意相信我地社會同自我價值,劇降至如斯境地.

C+ said...

RE: 瓶子
如果愛可以金錢衡量,或者會簡單d開心d.

***
RE: 娜姐
唉,又一個美麗的誤會矣!

***
RE: 鳳儀同學
Shhhhhhhh 咪提啦!

後悔左啦...

Anonymous said...

除了「港女」稱號又來一個「OL變木魚」,香港的女子怎麼會有這樣的形象啦!不是真的嘛!

Anonymous said...

C+ ,我哋呢D人就一定有許多造型啦! BV也好、Manolo也好...不同時間有不同需要!呵呵呵

C+ said...

洩啦你!最近有無Project先? =p

 
Clicky Web Analytics