Sunday, February 22, 2009

當宅女遇上鬼才

出賣自己,OK有效播.見大家咁捧場,等我又出賣下其他野先.

電郵「宅女的新衣」給卡臣時,郵來郵去,竟然譜出一段「疑似專訪」.交友以誠,網交半年,是時候拿點誠意出來.於是卡Sir有問,宅女必答.卡Sir直接得可愛,傳來的尖銳問題包括「揀衫見男友? 點呀? 個男人被妳俘虜咗啦?」「聽聞妳男友是傳媒人,對嗎? 」等.

面對卡Sir,宅女不敢扮型,不單乖乖回應平日打死不談的題目,更自揭身世,道出「根本就係一個爛口宅女!」「我係夜冷店店東,賣得既統統都賣!賣身都有得傾!」等等.

樂極忘形之際,宅女問:
「我覺得有好多野,女人做左,唔應該比男人知.佢受落,夠了.男人呢?有無d咩係為個女人做,但唔會比女人知?」

卡Sir道:
「除非賣血換錢來送包包給女朋友,otherwise,大鑼大鼓告訴女友自己點犧牲點偉大.」

女人與男人,真有這分別嗎?抑或宅女「宅毒」太深,慣於將一切收收埋埋,才有此等歪想?

又,任性的宅女,無視鬼才正處於請勿打擾閉關期,厚面皮請他出關,為她一個小實驗執筆.鬼才大方,即時答應,令宅女好生感動.

各位掛念卡臣的粉絲,要讀他的文字,下星期三便要來宅女的博咯!嘿嘿~
-------------------------------
又又,各位對藍裙仔的關注,令我考慮過擺晒三條裙仔上黎,聽下大家意見!

但當腎上腺素回復正常水平,還是放不下裙子的成本效益論.藍裙仔一旦於此首次曝光,面對意屬的「首名觀眾」時,成效會大大減低.為著物盡其用,Maximize裙子為他帶來的驚喜/困擾,唯有暫時收埋.

希望你地唔好噓啦!

16 comments:

聶秀康 said...

穿McQueen夜冷店的檔主...好潮啊!

Hana said...

噓噓噓...

hahaha

Betty said...

对于牌子, 不太熟悉, 所以无从评价.

JC said...

點會呀, 淨睇背影已經咁索, 剎哂啦.

篤篤篤撐 said...

冇藍裙睇 ? 車車車車車車車車車車車車...

C+ said...

聶:條McQueen係垃圾桶執返黎架咋!

娜姐:耶耶耶~咪蝦人啦!攬攬

瓶子:謝留下腳毛.

JC:我唔信神,但我信Photoshop!=p

篤撐:你找阿Car....son!?要等星期三播!

i.c. said...

好一個成本效益論,被裙子知道咗一定頓覺自己的存在價值十幾跳

i.c. said...

sorry,應該係十級跳,一時手快快

Anonymous said...

姣咪姣囉,大方啲認丫嘛。真係靚女索女,去選左港姐啦,駛q收埋?你地班廢人仲話佢咩正咩索,正一痴痴呆呆,坐埋一檯。囧!

Anonymous said...

喂, 樓上嘅妖人,

你/妳係咪姣唔起咋 ? 自小缺鈣, 長大缺愛呀 ?
博主鍾意寫乜差野, 你/妳唔 L 鍾意嘅話, 咪米 q 黎啦, 呀七苯蕉 !!
寫衰野又唔敢現身, 好去快啲接啦, 我, 嗱 mlm !!

火 L 滾嘅神秘大叔

C+ said...

Ingrid,裙子存在價值十級跳,咁唔知裙子觀眾既身價,係咪又齊齊升呢?=p

* * *
anon, I actually enjoy all these nastiness. What can I say except I m a fan of tough love.

but do watch ur mouth and leave my friends alone. in case u didn't kw already, i haven't had my rabies shot this year. =)
* * *
神秘大叔,多謝出手喲!其實諗落,佢又唔錯得晒架喎!哈哈哈哈哈!

喂,幾日無見你出現,我以為你比條裙仔嚇走左囉!呵呵~

Anonymous said...

唓, 點會咁容嚇窒呀大叔 !
條裙仔好似多左啲布, 大叔我仲用隻手指撩下個 mon, 睇下撩唔撩得高啲添呀, 哈哈 ! :))

神秘大叔

C+ said...

衰得你丫!有口話人無口話自己,你夠係"寫衰野又唔敢現身"啦,呵呵呵!

eric said...

"自小缺鈣, 長大缺愛"

哈哈哈,火滾大叔呢句好掂。

冇藍裙睇 ? 車車車車車車車車車車車車...X2

Anonymous said...

又唓, 儲埋多幾次先黎現身, 妳話過我現身要親自送禮物 + 可以做借電話黨, 嗱嗱嗱...咪整個無知兼無辜樣呀吓, 哈哈 ! (係咪有啲俾人陰左嘅感覺呢)
再, 話明係用鹽(醃嘅)蛇咯, 僅係會講衰野唔駛本啦, 嘿嘿 !

_____________________________

Eric 兄,

太俾面俾面啦, 大叔我讀得書少, 粗老口賤無乜 manner, 難得俾 Eric 兄稱讚兩野, 以後再學多幾下黎回窺社會先 ! :))

神秘大叔

C+ said...

Eric,絕對同意!神秘大叔果真係估佢唔到.

咪車啦,未來一星期,我有得偷懶,話唔埋有機會首映藍裙子呢.如果叫好叫座,我好大機會忍唔住Post埋上黎架!

* * *
神秘大叔,你...你...你....我講不出聲了.我覺得你根本係一個識得我,但又存心玩我既人囉.

等我仲諗爆頭邊個博友咁鬼馬!哼!

 
Clicky Web Analytics