Thursday, February 5, 2009

Social Gatering 101 - Case Study

週四晚,LKF酒吧內,Networking Happy Hour.

Invitation 上寫著聚會由七點半開始,一直以守時自傲的你跟友人準時到達.眼見場內得小貓十餘隻,你倆到吧檯拿過一瓶啤酒後,很自然地走到一個不太惹人注目,但又可以望到門口的位置.

三十分鐘過去,你跟友人依然站在同一角落,有一句沒一句的閒扯著,但目光卻不時盯著門口.誰進來誰離開,你不單心中有數,更暗自在心裡打上剔或交叉.

然後,一名剛進場的異性不經意地望向你,四目交投,你立即把頭轉向另外一邊,向他/她展示 "拿,你唔好意為我特登(目及)你啊!"的姿態.

你努力的把頭保持在那一個"避免誤會的角度",唔,大概有分半鐘左右吧,你眼尾睄到她已經行開,才敢把頭放回一個正常的角度.

呢個時候,你開始有一絲懷疑: "其實,頭先果個,都好似得得地架窩"....

想再望多兩眼,但已經太遲了.諗多兩諗,你終於打破 Dead Air 七分鐘的悶局,開口問友人

"喂,頭先入黎時望住我果個男(女)仔,你覺得O唔OK啊?"
"邊個呀?”
"呢,著黑色衫果個呢"

友人將目光從左到右一掃,企圖從在場的六七十人當中,找出你所說的目標人物.奈何穿黑色衫的人實在太多,他只能滿臉茫然地回你一個 "下!?!?!?".

失望之下,你開始在黑陌陌的酒吧內,依靠微弱燈光,嘗試以眼睛找回他/她所穿的那件黑衫.

手上那瓶啤酒越來越暖,而你的一雙腿也開始酸了.但心內又有一絲不忿,因為你未能證實他/她的質素如何.死死地氣走到吧頭,買來另一支冰凍啤酒,又自然地走回那個安全的角落,企在友人身旁,繼續你的搜索行動.

這一次,你只拿著啤酒站了二十分鐘,友人便提議離開.你心裡暗嘆 "唉,今晚都係無運行架喇,都係收隊罷啦."

一個月後,朋友再叫你去同類型聚會,你已經無乜興趣再參與.

因為你覺得,早d返屋企打機/訓覺/上網好過.

* * *
係呢個Case Study裡面,我收埋左八個我認為可以改善的地方,打算下篇先解話.

但打完,我又突然間覺得,得我講無人講,好悶.每個人觀點角度都唔同,同一個Situation 下,一定有唔同睇法做法.如果有人樂意幫手解話分享下,咁我地咪可以一齊學多幾招?

咁跟住呢,我當然又開始抽起條筋啦.

喂你地都陪我顛左咁耐不如一齊寫下啦喂!
試於前文中,找出五個你認為<你>可以改善的要點,加以重寫,令一個悶到爆的夜晚變為Fun Night. 終極目標為:當下次再得知有同類型活動,<你>會好好好樂意再參與.

喂就不如就試下利誘你地啦!
最多咁,如果真係有人肯陪我顛,寫得最好果個,有獎.

咩叫最好?無Standard 架,我覺得最Likey架囉.

獎乜?你話啦 (Within MY REASONS 呀唔該).唔想諗都得,我會比幾個我認為你會Likey 的option 你.另,外地網友,我應承我會寄DHL ok!?

有意齊齊玩者,煩請週日(8/1)前Email 至 lau_cecilia@ymail.com

* * *
喂如果真係無人睬我,都真係幾淤架窩...

不過無所謂啦,我都仆慣街架啦.

呵!

8 comments:

Anonymous said...

點改善就無啦,一般用慣識人嘅action就有啲:

1) 選擇面向正門位置,無論進場咩人都唔睇(真係唔睇,如帶眼鏡者除眼鏡),幾時都面帶嘴角微撬嘅笑容(啲牙要夠白呀,唔該),感覺有影漂過時,個頭微微輕點!
一晚下來,你/妳在場內的靶子或豬扒/哥心中起碼有點印像。容易進行下一步,如有的話。

2) 由於入門時,您只看到身影/材,慢慢移動去目標,如發現可嗒性甚高者,就有如抽中獎,俾自己開心下都好呀;若太嘔心,慢慢漂開。(可能成晚要周圍漂)

3) 如有目標,拍硬檔平時唔多郁嘅大笨象股慢慢向東東西西嘅方向起動。(假設面向北)要裝到好不經意咁周圍睇,其實目及住。基本只為您延長逗留嘅觀察時間唧,如果唔係成碌葛咁企住會太顯眼。

4) 若目標望過黎,輕舉搾住隻杯嘅手,無論是啤酒/紅酒/香檳/益力多。起碼做出有反應嘅回應,加長目標望您嘅時間。記得要有之前提過嘅標準笑容。

5) 您回應欣賞嘅一笑後,無反應者/扮q晒野嘅,撇。反之者,自己識做啦,上!

結果下文如何,要看您自己主導啦!
***純粹廢,咪當秘級;被人搭者,關人忍事。夠鐘嘆啡!

Betty said...

你打嗰 Email 出来, 我第一件事系 add 你MSN 同 facebook...哈哈.

C+ said...

RE: ANON
高手幫忙撐場,仲留字不留名,不為利誘所惑,小女子實在感激不盡!!

我-會-報-答-你-的.

* * *
RE: 小瓶子
哈哈,我呢個Emil for blog only, 無Reg FB & MSN =p

電郵已經收到,晏d做完野覆你 :)

又,好多謝你陪我顛呀!攬下先!

Betty said...

C+:

太令人失望啦, 种打算add 多D 人入 facebook 添.

DOUBLECHIN™ said...

齊來case study~ 小小愚見~

1. party人腳少要到吧台hea! 站門口有人入黎時會by-pass你, 走又唔會多留意你. 吧台是在場人士必到的聚腳點.容易搭or被搭訕!

2. 不要喝啤酒!! drink spirits!! 一兩杯到肚鬆弛神經, 放心chat up身旁的女士~ 唔駛人地望你驚到要chok返個型樣. 又, 若個party真的悶到爆, at least飲到tipsy可以和朋友自high. 微醉眼中的畫面永遠美好d~

3. 去party要先調節自己心理嘛, 主動健談先得呀. 要自閉小圈子自己幾個朋友傾心事的, 請改地點到談心的地方!

Anonymous said...

小弟路過的,插把嘴,請勿介意。

「Invitation 上寫著聚會由七點半開始,一直以守時自傲的你跟友人準時到達.眼見場內得小貓十餘隻,」

太早到,有時反而不妙。尤其是七點半開始,大部分人飯都未食完。

「三十分鐘過去,你跟友人依然站在同一角落」

應多走動四處看看。

「但目光卻不時盯著門口.誰進來誰離開,你不單心中有數,更暗自在心裡打上剔或交叉」

這也太像便衣警察了吧。自然一點比較好。

「四目交投,你立即把頭轉向另外一邊,向他/她展示 "拿,你唔好意為我特登(目及)你啊!"的姿態.」

就像其他留言所說,笑一笑便可以,180度擰轉頭,會嚇走人的。

「失望之下,你開始在黑陌陌的酒吧內,依靠微弱燈光,嘗試以眼睛找回他/她所穿的那件黑衫.」

既然機會已失,就要放下執著,好好享受餘下的時光。也不需為了他而放棄尋找其他機會。

換另一個角度看,黑衫實在太多人穿,很悶,那位仁兄可以嘗試其他顏色的。

我認為喝甚麼也可以,自己喜歡便是。

C+ said...

RE: 小瓶子
唔好失望啦,我係FB d 相呢..無論點untag 都有d 唔太見得人..呀..

* * *
RE: DOUBLE CHIN
釘橋very much! 果然係眼光獨到呀!=)

* * *
RE: Anon
又一個留字不留名的大俠!多謝支持!
* * *

I will post my reply to the points on monday ok!?

Kris said...

見到幾有趣,留個小小cmt =)

我讚成坐吧台,或者一個範圍之內飄,全場走覺得太積極/怪怪地。

都係表現自然咁,帶d微笑,對人有正常反應,talkable,咁就算搭唔到,對下一個都有良好印象丫。

&呢次唔得,下次總有機會,去一次就灰咁就梗係抵死啦。

 
Clicky Web Analytics