Thursday, July 23, 2020

厭惡性

週五吹閒水,我6點半仲有個call,一路講,對面個幫手就面有難色。我放低個電話時,佢話:「呢啲call我講咗過百個,諗起都想嘔。」

我笑一笑,爭啲想話Plumber does a good job, he keeps the shit flowing.*

某時,要有sales,就當然自知。石破天驚同執啲石頭生火,基本只差一線。

但係,某時想嘔,就反而係啲唔到自己理嘅嘢。例如,應用啲網上系統時,其實最基本要包括啲咩?每次用HKPC個網站交表,我都覺得世界好灰暗:完全唔明點解連cache都無?一次個要填完3項select晒啲文件,同製作緊server time out有咩分別?

後來,我當然係server timeout-ed,仲要填晒先知。但我等,相信每個程式編製者都係善良嘅,佢會出個alert比個exit route 我:server time out, click here to re-submit,然後,我所填嘅所有資料都仲係到..

嘻,你估公司真係請我返嚟發夢咩?

* 名句當然出自Charles B

0 comments:

 
Clicky Web Analytics