Wednesday, June 10, 2020

Orderly as top fit

噚晚寫:資本帝制後勁強。今朝瞓醒時,我寫咗呢段:

「桂林唔知落咗場幾大嘅雨,浸咗大半條行車天橋。畫面詭異,網友笑Top Shot似足航空母艦。我笑笑。下一篇,已經笑唔出:香港巴士下層車箱水浸。

『大概,避忌於某國二字,是無止境的天災或人禍,實在磨人?』

而我當然不知,到底是什麼自尊,或自省,才叫某些人必須以國之名染指他人。

某時,甚麼國或不國?身份??我做份工,仍然無得抱怨- 若然出錯,我就唔係人。聖人都有錯,因為聖人可以錯。

我同聖人嘅距離,就係佢再錯都係啱。」

「空姐吳嘅Viral出現眼前時,我記起佢係高院外嘅發言。個種『對過白人橫砰砰』嘅『韻味』,忽然令我有半點幸福感。

於洋人可以擺款嘅年頭,尊重或禮貌,居然曾經on the offer。而香港人,竟然因此可以要求自己先抬起頭,唔好彎底半條腰扮哈巴。

若然「施比受更有福」,哪大仁大義,出自於那口唇?然而那嘴臉,一看就知吝嗇成性,叫我記起只拿不給。」

食晏時間,得知國泰變民安。心中有氣,之前卡塔爾航空言明可以注資,國泰話無需要。如今,居然破天荒由政府出手持股。心中嘅哀怨,已經係暴升:就算個個都知卡塔爾係紅,但市場事,市場了。明棟大家嘅,由匯豐開始,到渣甸怡和,再到利豐,甚至Bossini。

於是我嬲到出Post問:是「再見我的白領」第一季嗎?

傳聞國泰業績無大問題,只係揩「炒燶期油」。我失笑:「當真?以公帑購入國泰股份,以後國泰做境內推廣時,會唔會有利益衝突?」

當然無謂。

坊間有好多揣測,例如話國航已經持有29%股份,如果再收購,就要做public offer,同時會令股票急升。

所以借特區政府政府。

但我始終諗唔明卡塔爾係呢件事嘅角色。一隻可以用但又用唔到棋?

都無謂多諗。因為best case scenario係:紅資逼倉,國泰受狙擊,與其點都係有所失,佢寧願搏比政府。

唔知,無人知。但只係想話,2020年已經死咗好多港資。商賈值得大家討厭,但於小至1個department head都要孭head count時,點都要有班撚樣肯出糧。

對唔住,我自己係新樂哺咗半年,始終都無法扭轉啲咩。極其只可以話,我有份陪個60年嘅招牌走到最後。

最起碼,今次嘅所有不捨,都係真嘅。多謝新樂嘅每一個員工:you ran a very tight ship.

唔需要多解釋,只要係佢個場,就自然會知道。

然後臨瞓前,係中環嘅實時畫面。

Orderly?
Where




0 comments:

 
Clicky Web Analytics