Tuesday, June 23, 2020

薯D

噚日我問麵包:「你有無睇日蝕呀?」

佢Eh咗3秒...「歐洲唔係觀賞嘅經緯...」

我:「咁你可以睇live或video咖嘛...」

然後我再問:
「咁,即係,太陽同月亮嘅移動都係真時,由於位置,你同我都會見到唔到嘅景象?如果係咁嘅,點解對於消息,資料,甚至知識,有人始終想統一環球嘅景觀呢?」

「小姐,你個地球,到底係咪圓㗎?」
「吓?我唔知喎。感覺上係嘅,因為,要有氣流嘛。」
「......薯仔。」
「???」
「係薯仔。」
「你話我薯?」

「我係話,個地球係類似薯仔嘅形狀呀!!」
「所以先有地心吸力?」

「你無謂諗啲咁深嘅嘢...」
「吓?我淨係問緊:『地球嘅形狀如何引致物體嘅移動。」
「香港已經4點幾,你去瞓啦,唔好問Astrophysics啦。

「吓?明明係你指地球係薯仔型狀先!!!」

然後今晚唔知講咩,我又撻咗句出嚟:
「源自你唔願意接受我嘅世界可能係Flat嚕。」

「OK。我會接受或者係似個盒。」
「啊?妥協?」
「意思係2D,或者3D。」
「咁薯仔係幾多D?」


「你乖啲,聽話啲,唔好再問多啲。」

(👀佢講我咪唔駛問囉。)

0 comments:

 
Clicky Web Analytics