Sunday, May 12, 2019

腌悶

本週腌悶,港聞繼續挑戰讀者極限。

於是我閒時又再查下香港字典,例如發現「小三」呢個詞語,應該泛指令原本一男一女制關係受創嘅第三者。

如是偷食係咪等如有小三?就好似,應召嘅妓女唔係小三。
又例如,得閒炒吓嘅飯,其實係印證住男女關係嘅另一種開明。

做人嘛,認真就會輸的。

例如如果我認真哋問:「點解男人扯旗可以話一時衝動,但女仔一時心軟擘開條脾,就係賤格?」

咁我就應該大概輸咗。男人硬先係正常。女人擘脾一定係攞嚟賤。
(而生理反應唔係應該包括肌肉控制嗎?)

有人覺得我呢段寫得好夾硬好煩好腌滿嗎?
咁都值得長篇大論去解釋嗎?

偷食?有屌無屌都好,比人閒話就已經唔啱! 
係囉。印度男女隔離咁多年,一定唔會惹起啲咩誤會。

而過去七日,香港要聞,係咩?

「我哋唔係無屌,不過唔等於我哋偷食。」
(我哋唔係無主席手冊,不過唔等於我哋會跟議事規則。)

七日,足足七日,係七日,由班夾粗無跟議事規則嘅人形燒,去維護一個無legitimacy嘅主席。

'Lawmakers need not follow the set protocols.' so they defended.
然後仲要矯情到話咩民主最黑暗嘅一日。

咁請問啲lawmakers係被咩law govern?

ho yim moon ah!!

0 comments:

 
Clicky Web Analytics