Thursday, May 9, 2019

齋戒食肉

「我去襟機先。」

凌晨兩點,女子一個人企係皇后大道中,同男生隔住玻璃門。

只係幾分鐘時間。
「佢㩒咗幾多錢?」
﹝唔知﹞
「咁佢銀行戶口有幾多錢?」
﹝點知﹞

「你唔想知咩?」
﹝...﹞

當心裡出現呢把聲音時,我係咪已經要接受魔鬼嘅存在?
而我只不過係由於見過一個場景。

--------------
「我去襟機先。」男生話。
「好呀。」於是女仔跟住入去。
然後女仔對佢襟機好奇。
「你用咩做密碼?」女仔問。
「唔講你知。」男仔答。
「耶,快啲講。」女仔再問。
「唔講呀。」
「快啲!」女仔堅持。「定係你用緊個ex嘅生日做密碼!」
「黐線!點會!?」
「真係?真係?」女仔笑。

然後個女仔就搶過去襟櫃員機嘅畫面。
「你做咩?」男問。
「幫你改密碼囉?」女奸笑。
「黐線㗎咩你。」
「做咩喎!」然後個女仔推開佢。好快咁將個新密碼改咗。
「你黐線!」
個女仔已經襟返張卡出嚟。

「密碼係我生日,跟住你生日。」個女子係佢耳仔邊講,跟住錫咗佢一啖。

個男仔哭笑不得,因為,佢真係唔係好記得個女仔幾時生日。

「唔記得我生日?」女仔收埋張卡係身後。
「...」個男仔支吾。
「咁要罰。」女仔又奸笑。「等我睇下你戶口有幾多錢先。」

「喂唔好啦。」個男仔阻止。
「咁你係咪想算數?」個女仔問。
「......」男仔又答唔出。點講呢,個女仔約過出嚟幾次,有拖吓,有試過錫,平時有係微信玩下sexting,佢又暗示過可以裸聊。

「喂,你要襟幾多錢?」個女仔問。

如果你遇到個咁嘅女仔,你會投降嗎?戀愛嘛,喜歡一個人嘛,當然係你食住我,我食住你啦。

然後,又唔知點解,與其點都係要比人食次,咁佢食得住你,唔係好現象嗎?

唔錫你,點解要管你?
又無佢符喎。
佢做啲咁夾硬,咁乞人憎嘅嘢,但當佢返嚟錫啖時,有冇冧先?

無推開佢喎。
(點推開啫。)

「不如去食嘢嚕。」個女仔提議。然後,佢翹住個男仔隻手行。男仔好乖咁跟住佢,然後係經過便利店時,不其然諗,「要唔要買盒避孕套呢?」

個女仔不期然露出勝利嘅微笑。
因為個男仔應該開始投誠。
-----
「諗咩呀?」男生撳完錢行出嚟後問。
「嗯...諗緊警訊。」女子答。
「警訊?」
「夜媽媽係條街嘛。」(笑)

個男生有啲無奈。咁奇怪嘅呢條女?
個女生又莫奈何。對方察覺到我食齋嗎?
齋戒食肉

0 comments:

 
Clicky Web Analytics