Friday, February 1, 2019

歲晚真收爐?

尋日見美女兒出post
「雖然只係白麵包一片,你唔愛,你早講嘛。」
然後附一張照片,似感慨於浪費食物。

「咁啱有事走先啫...」我如是答。

睇開啲,有時,我勸自己睇開啲。

美女以Yeah, Right態度答我:「疑點利益...」

換轉係我,目擊塊麵包係被嫌棄,可能已經喊咗出嚟。

「基本常識啫,你唔愛,你早講嘛。」
「正常香港人啫,你唔愛,你早講嘛。」
「智能身份證啫,你唔愛,你早講嘛。」

有時女人傷春悲秋上嚟,真係咩都可以感懷一次。
「新移民呢?我有話過要咩?你點解係咁比我?」

但咩叫新移民?當單程証凌駕於香港出入境法例,例如,居留期間犯刑事,甚至入獄,都唔會遣返。

呢啲叫「新移民」?
咁咩叫免死金牌?

而如果「唔愛,早啲講」係好事,,我心底竟然想講:
「愛咩,我都一早講晒啦。但點解都係得唔到?」

忽然竟似少女心。

「你渴望啲咩?」
「身份與自由。」

今日到底年廿幾?
不過都係要有個美好嘅週末。

0 comments:

 
Clicky Web Analytics