Sunday, May 17, 2009

C家風暴 - Part 3

你們呀,有時真的八卦得讓我驚喜!新知舊雨,竟然寄我電郵/msn,問長問短!!

近日事忙,逐個回覆的話,怕你們等到2010.有關新生命的問題,索性借此一次過作答:

1/ 新生命係咪你PA?
我覺得佢似PG多d!(Parental Guidance / Prison Guard!!!)

2/ 點解請個男仔PA?
女仔係要黎錫的,我真係唔捨得佢地辛苦.

3/ 你會唔會溝新生命?
好明顯溝左佢啦已經,唔係佢點肯屈就,做呢份牛工?

4/ 我又想做你PA喎,請埋我啦不如!?
呢位施主,自毀前程前,三思,三思.

5/ 做你PA係咪好Free?
Free as in … ? 佢無Working hours,唔洗返工,只會有一堆Task 同deadline要follow,但久不久要開會到零晨,成日半夜三四點都仲send緊email report status,星期五要陪我去蒲,星期六要跑去深水步Sourcing,星期日都仲要追我Approve layout.

咁,即係free唔free呢?

OK,仲有個d咩你PA係咪Single/靚唔靚仔...

我只能夠說:
嗯,呢幾位同學,請問你發問動機係….?

* * *
新生命入門,不經不覺,滿月.那個新字,怕且可以刪去.但又無理由稱呼佢為“生命”.以後一於改稱他為PG啦!

PG入門以後,幫低能宅女處理了不同類型的大小事務,令宅女每天保持輕鬆愉快心情,專注工作.但效率提升了之餘,亦要面對多養一個人的各樣開銷.

如是者,PG至今最大功德,是令懶懶閒的我,的起心肝,將我的夜冷走鬼檔,Upgrade為夜冷鐵皮檔.

現在阿客請的,不再是老散自由人,
是一家蚊型公司仔了.

8 comments:

xiao zhu said...

咁係咪即係擴充業務呀? 咁就要賀一賀佢囉喎!

Unknown said...

公司上軌,請個PG幫輕吓,好事好事!!!
希望妳會得閒D,寫番多D笑料分享吓啦!!

覺得自己好落五,人人都問關於新仔的事,我郤不聞不問,全不在乎的樣子.我果然是老一輩!!cough cough cough...

Hana said...

恭喜恭喜!

鳳儀同學 said...

恭賀昇妳大展鴻圖!

Morca said...

恭喜恭喜 X 2!

寶妮 said...

可喜可賀!

>>女仔係要黎錫的,我真係唔捨得佢地辛苦..

咁你自己都唔好做到咁辛苦拿!!

Anonymous said...

C+油!
Support! Support!

C+ said...

thanks guys! i will work hard!!

 
Clicky Web Analytics