Wednesday, April 8, 2009

求生應變

Stop Obsessing Why & How
慶還慶,傷心還傷心,但千祈唔好坐係到死諗難諗“點解個仆街人渣做d咁仆街人渣既野?”

Ok一個仆街人渣做仆街人渣既野,係絕對正常.呢一刻,你亦的而且確係棄婦,但無謂逼到自己變成痴Q線的棄婦.

Suggestion:開始一些需要持續性的小project to divert ur focus.
My Way: 將家中地磚間的鏬縫清潔,再以毛筆掃上一層白油翻新.(好抵玩!玩左十個鐘先油得半個廳!)

Avoid Alcohol Indulgence
失戀走去劈酒,拍TVB 爛劇乎?想講酒入愁腸愁更愁,但娘之餘,我又問唔到條腸去Confirm真假.

之但係飲左酒, Drunk & Dial/ Email機會劇增之餘,第二日Hangover 時頂住頭痛諗返自己酒後糊塗既所作所為,通常會後悔得想自殺.

Suggestion:一滴酒都唔好飲.
My Way:一係唔飲,要飲就要係屋企Stock up寶礦力,再連續Shot 八個Patron,保證自己先斷片,後Pass out.訓醒時啪兩支寶礦力,噢又是新的一天了.(Not recommended for the faint hearted)

Eat Plenty Of Right Food
好多人興心情唔好,無胃口食野就由佢.我明,我都試過.但正確的食物可以Boost up your mood.朱古力有提昇情緒之用就係人都知,But a moment on the lips,forever on the hips.呢個時候,更加唔可以自暴自棄地擺d高危食物入口.

Suggestion: 唔好求其整飽自己就算,要涉取足夠蛋白質,維他命及鐵質.
My Way: 每日食兩條蕉!蕉是好很堅的,從Depression 到 Brain Power 到 Hangover 到 PMS (and the list goes on)都有食療效用!More info here.

仲有兩三項,得閒再寫.

又,炒下冷飯先
關於仆街

12 comments:

Unknown said...

嘩!妳咁夜都仲未瞓嘅!我依家唔係香港啦!

妳做棄婦好啦,唔好變怨婦呀!

雖則話酒入愁腸愁更愁,其實條腸係入咗酒先至愁架咋,所以都係唔飲好D!

Eat Plenty Of Right Food - 對自己冇數,萬萬不可,不過妳都好醒喎,知道要涉取足夠蛋白質,維他命及鐵質,果然有自暴自棄,好好真係好!

Unknown said...

i mean 冇自暴自棄 - sorry typo.

鳳儀同學 said...

下次我俾啲佬拋棄時
一於使用妳的方法

自由行 said...

>>開始一些需要持續性的小project to divert ur focus

怪不得"古男寡女"鄭秀文要洗廁所!
p.s. 唔知有無記錯套戲名

Anonymous said...

「棄婦」,哩個字很主觀及幾嚴重個噃!男嘅覺得唔太適合,女嘅屎 lur;爭翻個人,但隻心去左第庶,咪仲可能增加雙方痛苦。不如早日‧‧‧既然達到共識,又何來有棄或被棄呢?
折磨自己都不是辦法,不如當發左場夢:春去了無痕,擦肩而過吧啦!

今天不太 evil 的神秘大叔

C+ said...

RE: GWEN
又話想食我煮既飯,但偷偷地黎HK唔出聲,我仲傷心啦!

哼哼哼~

如何樂觀地面對仆街,係天賜予我最大的才能.我會好好善用呢一刻既情緒去做d平日未必做到架野!

放心,我知我死左無人寫低能野,責任咁重大,絕對加強左我求生意志!

***
RE: 鳳儀同學

哇,咁我祝你呢世都無學以致用既機會!

***
RE: XiaoZhu
係呀,係"孤男寡女"!

"古男寡女"<==等我拍

=)

***
RE: 大叔
「棄婦」<==嚴重自嘲成份啦!

但「共識」,係無,完全無添.

Nevermind thou, I believe in karma! (Pls imagine me saying this with a smirky & evilish smile but at the same time innocent expression)

你「說」的「所有」,我統統收到!

*HUG HUG*

L L said...

[棄婦] 是三十年代象徵派詩人李金髮的作品。那是講付出了人生大部分而被見棄的人。

男女情事,我不介意誰棄誰,最緊要是曾經真過,愛過。假如存心遊戲存心欺騙,那就是殺千刀,要怨的不是自己,而是那人。所以不要對自己過不去。

至於那人嘛,多行不義,生命始終會是負者,不值得為他不忿。你心平氣和,繼續暢遊於生活,你才是自己的主人,永遠的勝者!

Anonymous said...

唉.......

我怨過恨過哭過傷過不知多少遍, 始終敵不過一個他...

日日路過但今天忍不住留言兼怨氣極重的我.

C+ said...

RE: Laulong
劉兄果然見多識廣,會盡快拜讀李金髮之作!

又,我還是希望他安好的.

***
RE: Anon
Hm...Post文出發點係,自己試過呢幾個方法,Work喎實用喎,分享下.

如果你有睇開我Blog,都應該知我成日自嘲扮晒Black Humor.

如果令人誤會,Sorry.
如果令人擔心,Sorry.

又,其實頭先自己都諗到小小野,我會盡快Address.

Unknown said...

C+: 今次有點倉卒,無plan嘅,下次啦,我plan住十月返,有兩個姊妹要結婚呀!開始諗諗點樣款待我囉喎!

i.c. said...

banana does not work on me
我朝朝一條蕉,end up都係周周同counsellor coffee or tea

C+ said...

RE: Gwen
好啦,算你啦.

又,我已經諗到整咩你食,等我練習下先呵呵呵

***
RE: Ingrid
係咪你身體習慣左呢?我平日唔吃蕉的,但食個排又真係覺得Soothe 到自己...

嗯,不如你打孖食啦!
(OK但千祈唔好O蕉...肯定唔會High的)

 
Clicky Web Analytics