Wednesday, August 26, 2020

My notion is Airtable, thou Notion is great too!

出嚟坐檯,當然預咗查牌。

其實我有啲唔好意思,因為我驚嚇親佢哋:實以為我用咗好多時間take notes。

但呢啲都只係為為做documentation 或product wiki而建立嘅習慣:開工5分鐘,放工10分鐘。

好似刷牙咁。

用咗Notion呢段日子,我都有掛住Quip。啲inserting 梗係好似就手啲。

但Airtable始終係最愛。

點都肥,我做咗個好簡單嘅版面submit比老闆,一路就擔心得10個item係畫面,會唔會另佢覺得我無咩做。

然後邪惡嘅同事話:

「不如你比個Breakdown 佢。」

然後我自己笑:

「唔知有1萬條entries未?」

如是又返到Airtable,如果我淨係用keep entries,唔知可以export到咩出嚟?(好明顯已經係Dynamics365 上緊腦)

但始終,我份Notion notes真係好靚呢~~~


0 comments:

 
Clicky Web Analytics