Monday, December 1, 2008

關於等...

前度二號曾經話我 "你係我識過最無耐性o既女仔."

出街一定打的, 食飯一定訂檯, 戲票一定預購. 約一兩個朋友見面, 我一定準時到達, 自己唔鍾意等, 亦唔想人地等. 但約超過三位朋友食飯的話, 我例牌遲到, 因我最怕餓住個肚坐係檯等人齊先叫得野食.

跟例牌遲到的朋友見面, 我通常會約佢地係屋企附近, 咁我可以等佢打比我先落樓.

時間,屬於我.要怎樣用,由我決定.等與唔等,亦係我O既選擇.

你遲到要我等,咁唔該你有心理準備

我.會.走.

如果你預左我會走都遲到,咁,即係無誠意.

無誠意,就唔巧約喇.

(*@@(&^%$@@*())*&%$$

* * *

尋日誤打唔撞入左一個綿綿情話的Blog,細看,原來全部都係"不能說的秘密”.

女生暗戀那位男子,已有六年.一直等緊男子發現自己係佢背後.跟住我即刻望下月曆,CONFIRM 一下而家係咪2008年.

愛在心裡難開口,也許浪漫,不過就...

唔.Practical. 囉.

暗戀無罪,明戀有理.但心裡面有一個人,你估無Opportunity Cost架? 再者,你認唔認同都好,作為女生,係真係有Time Depreciation Cost. 本身已經係一件蝕本貨,仲要走去做蝕本生意,容許我粗俗d講句 -

豈一個七字了得.

點解我咁清楚? 因為我係49 囉.

* * *

返番2008年,我突然發現自己有一個死穴.每當有男人同我講"我等你好耐",我自不然會感動得有d腳軟.

當然我知道佢地所謂o既等,係一邊Have fun, 一邊"等"我come around. If a better one comes along, it'd be a huge surprise that they even remember my existence.

Hey this is 2008, it's unlikely for someone to wait for anyone.

但佢地肯講出口,我認我係次次都霖.

最攪笑個次,出自一個現已結婚生仔的男生

"以前,我等你定性;而家,我等一個可以收服到你o既男人”

Hmmmmm, 點解要用"收服"呢!? 我又唔係妖魔鬼怪.

* * *

與前度分手時,我DHL了一本小王子給遠在印度的他.幾天以後,我收到18支紅玫瑰,卡子上寫著 "Roses For My One & Only Rose"

他讀了,認為我是玫瑰.其實,我自覺是那頭被馴服了的狐狸.我不知道他算不算收服了我,但曾經一度,我們互相展開了一場馴服的角力.

單身呢兩年,身邊朋友都以為我等緊佢.

以我性格,我絕對唔會等任何人.但假設我會等一個人,果個一定會係佢.

不作他選.

* * *

最近呢,朋友仔之間發生一件八卦事.

一直令男子們認為可望已不可及的冰美人,竟然跟一個讓大家O嘴的人一夜風流.他們兩個,更是當晚才認識的.

男子們當然dup心dup肺大叫 "我等一個機會等左咁耐,點解果個唔係我??"

又再一次証明 Timing o既重要性.亦帶出左所謂o既等,係幾咁無謂.

對於冰美人呢件事,我只有一個Comment

"Christmas miracle came early for that lucky guy"

* * *

呢篇自慰式廢話,係我訓醒時見到自己身上十幾達紫黑色Bite Mark時所寫o既.

上得山多,果然係終遇虎.

有趣,有趣.

6 comments:

Anonymous said...

我鐘意這篇... for no reason,just loving it!夠坦白!

咁好有bite mark吖,邊個整吖...

Anonymous said...

Purple bite marks make me wonder! 49仔 represents 死狗 or otherwise what else? Could be age? Could be a triad? So intriguing here. You never cease to amaze. I love it.

Anonymous said...

I suppose I forgot to say your underlying message is "why wait"? But there are people's life is spent on waiting? Thus, each according to his/her destiny la.

C+ said...

Anon, 多謝多謝, 如果你話我知你係邊個, 我就講你知邊個咬我啦!

Oz, for me it was quite interesting... haven't met some one who'd 還拖 like this guy does in a longggg time... thus very interesting!

As for 49, it was just a simple square of 7! a perfect illustration as of how 7 I am.

I do agree we all have to wait at some point, I am fine with waiting as long as it's my choice to wait. Worst is those who KEEPS PEOPLE WAITING, and most of the time, without a reason aside from their selfishness. :p

ah-yun said...

有好些感覺好似呀。

我想﹐我是玫瑰。(慘!)

我在等我的小王子。

(希望我不會令他太過傷心。)

C+ said...

Yun,傷心,也許是另一種幸福,起碼還有一個自己真正在乎的人嘛! (死,好張小嫻添)

祝你快點找到你的小王子. :)

 
Clicky Web Analytics