Thursday, May 10, 2012

上架步這回事


是咁的,由於回港以後學曉了「呃蝦條」呢個潮語,而我又好想可以亂咁講,係咁講呢個新TERM,於是教曉我嘅黑人就提議,你不如上我個架步講到夠罷啦。於是,我就將我嘅第一次比左Takki Ma同Leo To了。仲搞足一個鐘添!黃阿媽聽左後都仲肯認我做女,所以先敢POST出黎!煩請大家比下面支持下。又,有朋友話由PART2 開始聽起開心D喎!!謝過先啦!

http://ourradio.hk/page/programs/parent_health_beauty/_qingjiabu/2012/0509/5755.html

5 comments:

L L said...

呵呵,性格之音,動聽之音!

C+ said...

多謝十卜!!未知校長會唔會將我趕出校呢?

卡臣 said...

哈哈!封妳做人生教練啊

C+ said...

卡SIR你蝦我嘅!

Anonymous said...

Part 2 開始聽起開心D?
How about episode 2, that would be so much fun!

 
Clicky Web Analytics